OOTD: Put passion in fashion

miercuri, decembrie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Intotdeauna am admirat din umbra nuantele rosiatice puternice prezente in tinutele pe care le vedeam pe strada, in pictoriale sau la TV. Bine, cu exceptia perioadei de liceu, clasa a 12-a mai exact in care l-am si purtat excesiv simtindu-ma o adevarata diva (inchipuita bineinteles).
    Mie cand imi spui rosu, ma gandesc automat la intensitate, putere, pasiune. Il port fara nicio problema pe unghii si in machiaj dar adesea m-am ferit sa  il introduc in propria garderoba. Mi se parea ca alaturarea dintre haine rosii si o blonda inseamna prea mult. M-am inselat!
    Daca stii cum sa dozezi cantitatea nu ai cum sa afectezi calitatea. Sau la aceasta concluzie am ajuns in momentul in care am vazut  jacheta ROMWE (care acum e la reducere....) si am bagat-o repejor in cos. Mi s-a parut deosebita, era modelul la care visam de mai multa vreme asa ca decizia nu a fost foarte grea.
    A ajuns destul de repede, la posta normala si am scos-o rapid la plimbare, pentru ca iarna a intrat pe usa iar ea e destul de subtirica. Are o nuanta minunata, un rosu sangeriu cu care m-am inteles din prima.
    Trecand peste tracanelile mele de zi cu zi, va invit sa-mi admirati/criticati tinuta.




    Si acum... cateva cuvinte despre pantalonii mei de unica folosita....I-am ales datorita modelului care inca imi place la nebunie. Am optat pentru marimea M pentru a nu avea surprize si totusi am fost surprinsa ... Ieri, am mers mandra cu ei la munca (am munca de birou, nu va imaginati ca munca mea implica mobilitate, flexibilitate si alte nebunii). Dupa o escala in zona in care trebuie sa renuntam la obiectele vestimentare din partea de jos am constatat minunea.: pantalonii mei s-au desirat! Asa, pur si simplu! Ma uitam la ei si nu-mi venea sa cred! Nu facusem aboslut nimic. Mers pana la masina, masina, mers la birou. Acum, pe bune .... Nu i-am mai fotografiat fiindca mi se pare ... jenant.... acum astept sa merg acasa, la mamica cea priceputa, sa constate dauna si sa vedem cum am putea sa "dregem busuiocul" (cunoasteti expresia, nu?).


       Ciorapii pantalon sunt exact pe gustul meu. Chiar daca au doar 60 den nu mi-a fost frig purtandu-i iar materialul este placut, comod. Imi place ca nu au talie joasa, deoarece imi place sa-mi simt zona din spate acoperita fara sa fiu nevoita sa trag de ei toata ziua. Sunt multumita de ei si nu am nimic de obiectat.
    Cred ca preferatele acestui sezon vor fi cizmele pe care le-am purtat cu ocazia imortalizarii acestei tinute. Le-am primit cadou de la o persoana care mi-e tare draga si-mi plac.




    Gulerul Tally Weijl a fost una dintre achizitiile facute de la prima runda de reduceri. Alaturarea dintre dantela alba si o nuanta piersicie m-a facut sa-l iau fara sa stau pe ganduri. Fara sa mai luam in calcul pretul, un chilipir. Din pacate acum nu mai este pe stoc dar daca-l vad, promit sa va anunt.


Am purtat:
- Jacheta - via: Romwe;
- Camasa - via:  Romwe;
- Pantaloni - via: Tb Dress;
- Guler Tally Weijl - via: Kurtmann;
- Ciorapi pantalon - via: Sosetaria;
- Ochelari de soare - via: Firmoo;
- Cizme - gift.

    Trecand peste micile detalii pe care vi le-am impartasit mai sus, sunt curioasa daca tinuta este pe placul vostru. 
    Ce parere aveti?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like