Review: Crema de maini Cien med

joi, decembrie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca stiti ca sunt o mare fana a produselor Cien si mereu testez cate ceva din cate un sortiment care imi face cu ochiul de pe raftul magazinului.
    De acesta data, victima a fost capturata in zona caselor de marcat. Cu bratele pline (nu stiu din ce motiv nu iau niciodata un cos cand intru in LIDL ) ma indreptam victorioasa spre iesire. Va intrebati de ce ma simteam victorioasa, nu? Pentru ca nu scapasem nimic e jos, ceea ce e o mare realizare pentru mine.
     Cu obiectivul fixat, in pas alert ma opresc brusc, imi rotesc putin capul spre dreapta si zaresc cremele de maini. Am nevoie, n-am nevoie, am nevoie... Si cu chiu cu vai reusesc sa inhat una. Merg mai departe decisa sa nu ma mai abat. La casa, vad alte creme de maini din gama Cien med si-atunci incep intrebarile: o iau, n-o iau, pe care sa o iau?... Pun mana pe crema Cien med si decid ca dansa va fi urmatoarea la testat iar pe cealalalta o asez frumos pe raftul de unde o racolasem initial.
     Ambalajul sau este haios, avand imprimat  un urs polar ma face sa ma zgribulesc putin in momentul in care-l privesc dar trec rapid peste aceasta senzatie.


    Are o cantitate de 100 ml si o consistenta cremoasa pe care o consider perfecta pentru acest sezon.



    Se absoarbe rapid, iar pielea ramane catifelata, hidratata si placut parfumata. Senzatia de hidratatre se mentine pe parcursul intregii zile, aspect care ma bucura deoarece eu folosesc crema doar seara.
    Nu are o aroma puternica sau deranjanta, este pe placul meu si la acest capitol.

Ingrediente:


    Pretul sa de aproximativ 7 lei mi se pare mai mult decat aceeptabil raportat la calitatea sa.

In concluzie, ma bucur ca i-am dat o sansa si nu regret alegerea facuta. Imi place si cu siguranta va ramane preferata mea pentru acest sezon. In cazul in care o zariti prin LIDL eu cred ca merita sa-i dati o sansa. Din partea mea, primeste un mare DA.

Voi ce creme de maini folositi? Ati testat-o pe aceasta?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like