Review: [Sheer Skin] Perfect Natural BB Cream - R100D

vineri, decembrie 06, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi simt ca incep sa intru in spiritul sarbatorilor. Ma simt bine, ma simt inspirata asa ca m-am mobilizat si am pregatit articolul despre produsele cu care va starnisem curiozitatea la categoria preferatele lunii noiembrie.
    Aici, va prezentasem primele produse primite de la cosmetic-love. Dupa foarte putin timp, m-au intrebat da ca doresc sa continuam colaborarea iar eu am raspuns afirmativ. Cand am aflat ca voi testa noile produse [Sheer Skin] Perfect Natural BB Cream - R100D m-am entuziasmat pentru ca eram foarte curioasa  de calitatile lor.
    Produsele au ajuns la posta vamala dupa doua saptamani, atat de atent ambalate incat vamesul a devenit suspicios si trebuit sa se chinuie sa le desfaca si sa le desigileze. Da, primul plus oferit este la capitolul ambalare: atat cutiuta cat si tubul sunt sigilate (cutia este sigilata cu o hartie fina iar capatul tubului este sigilat cu un staniol).
    Desi eu ma asteptam la un singur produs, am fost surprinsa sa observa ca in colet ma asteptau doua nuante diferite.



    Ambalajul lor simplu, chiar foarte simplu m-a facut sa le privesc cu scepticism ... sa le incerc... sa nu le incerc... Dar mi-am luat inima-n dinti, am indepartat folia prtectoare si le-am aplicat spunandu-mi "ce-o fi, o fi".



   Inainte de a le aplicape fata am simtit o aroma putin cam puternica pentru gustul meu. Cred ca s-a exagerat putin cu parfumul dar din pacate nu va pot prezenta o lista a ingrediententelor deoarece aceasta este in coreana (ne-ar fi ajutat o tarducere).
   M-a impresionat consistenta lor. Sunt dense iar acoperirea este medie catre mare. Bun... ne place. Chiar si in zona din jurul nasului, in care porii mei sunt destul de vizibili  si pe alocuri au rasarit si cateva puncte negre pe care potiunea sus numita o acopera cu succes.
    Finish-ul este mat si tenul arata exceptional dupa ce aplic produsul. Este buildable, dar dupa parerea mea, un strat este necesar si suficient.





Imediat dupa aplicare:


Dupa 5 minute:


    Rezistenta sa este din nou un plus. Nu am avut probleme cu el. Desi am un ten mixt nu am avut straluciri in zone care doream sa ramana mate. De asemenea, telefonul imi este recunoscator. Spre deosebire de alt BB Cream (Holika Holika de exemplu) acesta este rezistent la transfer. Nu in proportie de 100 %, nu cred ca exista asa ceva dar pe ecranul telefonlui raman doar cateva urme firave.
    Dupa ce il aplic,  imi place sa ma admir in oglinda. Tenul arata odihnit, relaxat.
    Chiar daca cele doua nuante par atat de diferite, am constat ca se adapteaza perfect nuantei tenului si in scurt timp, nuanta cea inchisa a surclasat-o pe cea deschisa in topul preferatelor mele.
    Prezenta SPF-ul - 37 - nu poate sa reprezinte decat un plus pentru toata lumea, nu?
    Are o cantitate de 40 grame si se consuma destul de repede datorita consistentei sale. Poate fi achizitionat de aici la un pret de 16. 29 $.
       Am preluat si cateva informatii de pe site, care sper sa va ajute.

Sursa
    In concluzie, ma declar incantata de noile mele jucarii si singura mea obiectie (stiu ca sttitti ca sunt sensibila cand vine vorba de miros) este referitoare la parfumul pe care il contin. Primesc un DA din partea mea si ma bucur ca am avut ocazia sa le testez.

Ce parere aveti? Va tenteaza aceasta gama?

Kiss Kiss Dee

complex-apicol

You Might Also Like