Giveaway aniversar cu Biorigine & By Dee

luni, ianuarie 27, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca stiti deja ca luna viitoare, blogul meu va implini doi ani (Nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul!) si daca tot sarbatorim acest eveniment, m-am gandit si la cateva surprize pentru voi.
    Nu am mai avut rabdare pana la inceputul lunii februarie asa ca, astazi voi da startul primului giveaway.
    Sponsorul nostru, Biorigine pune la bataie un lapte de corp cu aloe vera CIEL D'AZUR - hidratant, protector, revitalizant.


Ce trebuie sa faceti:
- Sa dati like paginii sponsorului aici;
- Sa dati like paginii mele aici;
- Sa dati share acestui giveaway pe pagina voastra de facebook - postarea trebuie sa fie publica;
- Sa ma urmariti prin Google Friend Connect - in mod public (partea dreapta a blogului Persoane interesate - Inscrieti-va pe acest site);
- Sa raspundeti la intrebarea: Ce alte subiecte ati dori sa abordez in articolele pe care vi le prezint? (mi-ar placea sa folositi propozitii, fraze)
- Sa imi lasati intr-un comentariu numele cu care ati dat like, numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect, raspunsul la intrebare si  link-ul prin care ati dat share giveaway-ului.

Toate conditiile sunt obligatorii!

Giveawayul incepe astazi 27.01.2014 se incheie in 10.02.2014 ora 18:00 si este deschis national. Castigatoarea va fi aleasa prin random.org si va fi anuntata in  7 zile. 

Va astept cu drag!

Kiss Kiss Dee
   

You Might Also Like