NOTD: Labyrinth & The Artist Plate Collection 01 - Review

luni, ianuarie 13, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Incepem saptamana in forta cu prezentarea unei palete care mi-a placut foarte mult si cu o mica demonstratie. Ce parere aveti? Suna bine?
    Luna trecuta MoYou London mi-a oferit posibilitatea de a testa trei placute pentru manichiura si, recunosc nu mi-a fost prea usor sa aleg. Toate aratau foarte bine. 
    Cu chiu, cu vai am reusit sa ma decid, iar placuta cu numarul unu din colectia The Artist Plate Collection este vedeta de astazi. 
   Doresc sa incep mentionandu-va faptul ca, coletul meu a ajuns dupa aproximativ doua saptamani la posta normala (primul plus, pentru ca mi se pare mult mai la indemana noastra, decat un drum pana la posta vamala).
    Am ajuns vesela, ca o invingatoare acasa, cu paletele mele si am inceput sa inspectez continutul plicului. M-a impresionat atentia la toate detaliile cu care este lucrat ambalajul, care arata excelent. Toate cele trei placute sunt ambalate individual intr-un ambalaj din carton foarte rezistent.
    Dimensiunea paletei este mai mare decat ma asteptasem si arata foarte ... profi. 

    Desi alesesem o paleta cu imagini XL, nu ma asteptam sa fie chiar atat de mari. Dimensiunea imaginilor este de 1.5 cm/2 cm si consider ca si cele mai pretentioase dintre noi vor fi placut impresionate.


    Dupa ce am indepartat folia de protectie, am mangaiat-o usor si am constatat ca modele sunt frumos si atent reliefate asa ca nu mai aveam niciun motiv pentru a fi sceptica in privinta usurintei cu care va fi efectuat transferul.



    Si acum, sa va arat si ce stie sa faca.
    Pentru demonstratia de azi, am ales labirintul din partea dreapta jos. Cred ca daca as fi insistat putin as fi reusit sa stampilez si doua unghiute "dintr-un foc".
    Dupa cum ma asteptam, modelul s-a transferat usor si dupa aproximativ zece minute, unghiutele mele erau pregatite pentru sedinta foto.







   Pentru a obtine acest model am aplicat ca baza oja mea neagra Farmasi, care vad ca a devenit preferata momentului iar pentru model, oja CH Nails - Born Pretty Store. Toata afacerea a fost finalizata cu top coat Gel Look - Golden Rose.
   Eu sunt foarte multumita de rezultat si consider ca, pentru noi, cele care nu avem talent, timp sau rabdare pentru a ne folosi de pensule si culori, placutele de acest gen sunt solutia salvatoare.
    Sunteti de acord cu mine?
    Ce parere aveti despre aceasta placuta? Ati folosit placute XL?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!



You Might Also Like