NOTD: Nude ... my love

joi, ianuarie 30, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-era pofta de o manichiura simpla si cuminet iar Trind mandra posesoare a numarului 160 m-a intampinat imbietoare: Uita-te la mine! Poti sa-mi rezisti?
    N-am putut sa o refuz asa ca dupa cateva minute unghiutele mele  erau colorate cu una dintre cele mai placute nuante nude pe care le-am avut pana acum.
    Se aplica usor, rapid, nu lasa dare. Pentru un plus de luciu am mai adaugat un strat de top coat Golden Rose Gel Look iar rezultatul m-a multumit in totalitate.






    Vedeta de azi  face parte din gama de tratament si ingrijire Trind Caring Color care mi-a placut si datorita rezistentei sale asa ca, va spun sincer ca abia astept cu nerabdare deschiderea magazinului online rouge-boutique.ro pentru ca mi-am propus sa imi mai extind putin colectia de oje.

Ce parere aveti despre oja mea? Purtati nuante asemanatoare in aceasta perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like