3 in 1: NOTD, review, tutorial: Moyou London - The Pro - plate

luni, februarie 17, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Mi-am propus ca la ultima placuta la careia ii voi dedica un  review sa va prezint si un tutorial, pentru a va demonstra ca tehnica este "floare la ureche". Am vazut ca multe dintre voi sunteti sceptice in privinta utilizarii uneia, asa ca nu m-am lasat pana nu am reusit sa ma ocup si de tutorial. Pozele au fost pregatite de vreo doua saptamani dar pana la asamblarea finala am mai avut de muncit putin.
    Placuta care este personajul principal al postari de astazi face (sau a facut) parte din colectia Pro Collection si are numarul 06. Din pacate nu am mai gasit-o pe site pentru a va da un link direct ...



    La fel ca si in cazul celorlalte placute pe care le-am testat si aceasta are niste modele foarte bine incrustate si usor transferabile.
    Fiecare model este deosebit si, recunosc aceasta placuta a ajuns automat in top 3 de la prima vedere.
    Diversitate - asa as putea sa o denumesc.


    Pentru manichiura de astazi m-am gandit la combinatie rosu/alb pentru ca-mi place foarte mult si pentru ca nu am mai purtat niciodata o combinatie de acest gen, concepta cu ajutorul placutei.
    Am aplicat baza, apoi am aplicat pe toata suprafata lor albul meu preferat de la Farmec.


    Ca si model, am optat pentru ceva abstract, al treilea model de pe primul rand.


De ce aveti nevoie pentru conceperea unei manichiuri de acest gen:
- placuta (evident);
- o stampila (nu conteaza firma, sau pret eu ma descurc cel bine cu una no-name);
- razuitor (in cazul meu, cel mai bun razuitor este un card, daca nu ma credeti incercati si voi si imi veti da dreptate);
- oja (eu nu folosesc oja speciala pentru ca de obicei imi place sa ma joc cu diferite nuante si combinatii);
- dizolvant pentru unghii - pentru a sterge surplusul si pentru a curata placuta;
- discuri demachiante, vata sau orice folositi pentru a va curata/retusa dupa ce activitatea a fost finalizata.

    Acesta fiind spuse, sa-i dam drumul!
    Aplicati un strat subtire de oja peste modelul dorit iar apoi, cu ajutorul razuitorului intindeti-o pe toata suprafata.
    In cazul in care ati depasit modelul, cu ajutorul dischetei imbibate cu dizolvant, stergeti surplusul.
    Actiunea de mai sus, pana la etapa stampilarii ar trebui sa decurga destul de repejor deoarece oja nu are voie sa se usuce pentru ca nu vom mai reusi sa o transferam.


    Acum incepe distractia!
    Aplicati stampila peste model (apasati bine, bine).
    Stampilati! Usor, fara sa o mutati sus-jos in timp ce faceti transferul.
    Eu pozitionez stampila in partea lateral-stanga iar apoi, rapid si atent, fac trecerea catre partea dreapta (veti observa mai jos despre ce este vorba in propozitie).
    In general modelele sunt mari asa ca nu trebuie sa va ganditi sa repozitionati deoarece acestea ajung pe toata suprafata unghiei.


Ta-daaah!


    Stergeti surplusul, aplicati top coat si gata! Purtati o manichiura rapida si de efect!








    Ce parere aveti? Acum mai spuneti ca va e frica sa va incumetati sa o incercati?

    Multumesc Moyou London pentru aceste minunatii! Imi plac, in acest mod manichiurile mele sunt rapide, originale si deosebite!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like