OOTD: Sunset ...

miercuri, februarie 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Primavara isi face simtita prezenta, mirosul proaspat de iarba  iti incanta simturile, natura te ademeneste si iesi tiptil din casa....
    Incepi sa te plimbi prin parc, iti place si te gandesti la zilele insorite care nu intarzie sa apara. Plimbarile devin din ce in ce mai lungi si, inevitabil ajungi la momentul acela in care poti sa admiri primul apus ....
    Fara sa te zgribulesti, te bucuri de ultimele raze ale soarelui care te mangaie usor, apoi lumina devine din ce in ce mai slaba iar tonuri rosiatice razbat pe cerul acoperit de cativa nori pufosi. Mereu primul apus ramane memorabil, nu-i asa?
    Privim cerul, imortalizam momentul si ne intoarcem acasa cu zambete largi. A venit primavara!


    Pentru tinuta pe care v-o prezint astazi am ales ceva lejer, ca de weekend...
    De foarte mult timp imi doream o parka (da, m-am lasat cucerita de acest trend) si stiam ca prima mea achizitie de acest gen va fi una kaki. Am cautat, am asteptat iar in momentul in care au inceput reducerile am atacat. Am fost norocoasa pentru ca stocul s-a epuizat rapid si dupa ce am ridicat coletul mi-am dat seama de ce. Are un material moale, fin si e calduroasa. Poate fi purtata in nenumarate combinatii si, recunosc, deja vanez una pe bej. Nu e laudata gratuit in blogosfera. Isi merita locul in sifonier.



    Bocancii achizitionati de pe Miniprix au fost cea mai buna investitie din 2013. Trebuia s-o spun! Au forma perfecta, chiar daca nu sunt de piele au rezistat foarte bine in lupta cu zapada, pe suprafata lor nu s-au format urme inestetice asa a nu am nimic de obiectat la adresa lor. I-am purtat atat cu colanti cat si cu rochite mai mult sau mai putin elegante si nu m-au dezamagit.




    Accesoriile mi-au placut mereu, asa ca nici tinuta de astazi nu scapa neaccesorizata datorita Alexantzei (ati vazut ca s-a mutat in "casa noua"?).


    Cardiganul a fost o surpriza! Ma asteptam sa fie putin mai mic (marimea sa este unica) iar in momentul in care l-am vazut m-am gandit la poncho-urile acelea pe care le poarta mexicanii. Ne-am imprietenit dupa putin timp iar acum, se regaseste printre articolele pe care le prefer in momentul in care ies la o plimbare.


Parka - aici;
Cardigan  - ROMWE;
Colanti - Chicnova;
Bocanci - Miniprix;
Bentita - aici;
Fular - random;
Accesorii - gift from Alexantza.

    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Ati inceput sa faceti plimbari sau asteptati ca temperaturile sa mai creasca?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like