Review: Scrub / Demachiant de fata cu caise Jason

marți, februarie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Inca din adolescenta, mama mea a avut grija sa ma invete cat de importanta este exfolierea tenului. Stiu ca in liceu (perioada in care toata lumea se confrunta cu problemele specifice varstei) eram mereu intrebata de "ritualul" meu de ingrijire a tenului, fiindca arata foarte bine.
    Da, recunosc, am avut un ten care nu m-a necajit aprope deloc dar am avut grija sa-l ajut si sa-l ingrijesc periodic.
    O data sau de doua ori pe saptamana imi dedicam cateva minute exfolierii tenului. Inca din perioada respectiva imi placea efectul de dupa, tenul fin, luminos, pielea catifelata, porii eleiberati de povara impuritatilor. In facultate, dupa ce am parasit "cuibul" am uitat de unele ritualuri (cred ca stii si voi despre e vorbesc), mi-a fost destul de greu sa ma adaptez la noul stil de viata asa ca rezultatele negative (uneori chiar monstruoase) m-au obligat sa constientizez ca trebuie sa fac ceva. Incet, cu pasi mici am inceput sa ma re-autoeduc iar in prezent, dupa ce am luptat cu mine, pot spune ca tenul meu beneficiaza de toata atentia mea.
    Eu ma zgribulesc si-acum amintindu-mi de noptile in care adormeam fara sa ma demachiez si ma gandesc ca poate, daca as fi fost mai constienta de consecintele actiunilor mele, tenul meu ar fi aratat mai bine...
    Sa trecem peste aceste mici nelinisti intelectuale si sa revenim la subiectul postarii de azi: exfolierea.
    De ce e bine sa ne exfoliem tenul?
- Pentru a indeparta celulele moarte;
- Pentru a reda stralucirea naturala a tenului - efectul acela fresh, odihnit, luminos;
- Pentru stimularea circulatiei.

    Produsul depre care va voi vorbi astazi, este  Scrubul/demachiant de fata cu caise Jason primit in cadrul campaniei de testare organizat de organicbaby.ro. M-am bucurat foarte mult in momentul in care am aflat ca am fost acceptata in acest program fiindca "ochisem" acest produs si imi doream foarte mult sa-l testez.

    Ce m-a atras?
    Aroma de caise, continutul de pudra din lemn de nuc si uleiul de caise pe care acesta il contine.
    Lista ingredientelor sale: (Aqua (water), cocamidopropyl betaine, glyceryl stearate SE, cetyl alcohol, juglans regia (walnut) shell powder, glycerin, stearic acid, aloe barbadensis leaf juice*, calendula officinalis flower extract*, chamomilla recutita (matricaria) flower extract*, prunus armeniaca (apricot) kernel oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil*, allantoin, steareth-20, xanthan gum, alcohol*, phenoxyethanol, potassium sorbate, sodium benzoate, parfum).
    Trebuie sa recunosc ca si nuanta ambalajului mi-a usurat alegerea. Imi place portocaliul iar acest tub imi inveseleste etajera baii.
    Ambalajul este confectionat dintr-un material plastic, moale, flexibil.
    Sitemul de dozare este pe placul meu. Prin orificiul sau reusesc sa dozez cu succes cantitatea optima necesara pentru o utilizare.

    Acum sa trecem si la continut: prima impresie placuta a fost cea olfactiva. Dupa ce am ridicat capacul, am simtit o aroma suava de caise. Delicioasa.
   Am aplicat o cantitate mica din produs si am simtit si pudra din lemn de nuc. Particulele mi se par de dimensiune medie (nici prea mici pentru a fi nevoita sa insist in momentul utilizarii, nici prea mari pentru a le considera mai...agresive). Totusi, o persoana cu ten sensibil ar putea sa le cosidere destul de puternice.


    Pentru o aplicare am nevoie de o cantitate destul de mica din produs asa ca estimez ca 130 ml imi vor ajunge cel putin 6 luni (valabilitatea sa este de 18 luni de la deschidere).
    Il folosesc de doua ori pe saptamana (sau o singura data in cazul in care aplic o masca cu argila si atunci consider ca o singura aplicare este suficienta).
    Nu am simtit nicio senzatie de piele care strange, lucru imbucurator pentru mine.
    In urma utilizarii sale imi simt pielea mai catifelata, mai curata. Porii imi sunt recunoscatori, sunt curati, respira fara probleme.
    Nu il folosesc decat pe post de exfoliant, mi se parea prea puernic pentru a fi folosit zilnica sau pe post de demachiant.
     Poate fi achizitionat de  aici la un pret de 35 lei.

    In concluzie, ma declar incantata de acest produs. Ma bucur ca l-am descoperit si presimt ca vom avea o relatie de lunga durata. Este un exfoliant care se intelege perfect cu tenul meu si din acest motiv primeste un mare DA din partea mea.

Voi considerati exfolierea importanta in ritualul vostru de ingrijire? Ce produse folositi?
Va tenteaza  scrub-ul pe care vi l-am prezentat?

Kiss Kiss Dee






You Might Also Like