Vinerea imbulinata #27

vineri, februarie 21, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,     
      E vineri, e ziua aceea...vesela....simpatica...imbulinata.
    Pentru manichiura de astazi m-am lasat furata de peisaj, de primavara, de soarele care este mai mult sau mai putin generos.
    As putea sa o denumesc retro-fresh. Retro - datorita bulinelor care au o dimensiune mai mare decat ceea ce purtam de obicei si fresh - datorita nuantelor folosite (turcoaz si vernil).
    Rezultatul mi-a placut la nebunie. Am purtat unghiutele imbulinate cu drag, ma inveseleau de cate ori le priveam.
     Daca aveati vreun dubiu... Va spun cu mana pe inima ca iubesc bulinele si nu cred ca ma voi satura vreodata de ele! 
    Daca nu ati purtat pana acum buline, va recomand sa incercati macar o data. Va vor cuceri, va vor inveseli si n-o sa mai renuntati la ele.








    Am folosit minunatiile de la  Flormar nr. 424 si nr. 429 (chiar daca la partea de PR nu exceleaza, produsele lor sunt de nota 10).
    Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Este atat de simpla si in acelasi timp de efect incat imi vine sa o refac in toate combinatiile posibile.
    Stiu ca mi-ati solicitat un tutorial, promit ca ma voi ocupa de el. sper ca la urmatoarea imbulinare sa il bifez.
    Pana atunci, va invit sa le facem o vizita si celorlalte bubuline,   Alexia si Alexantza.

Kiss Kiss Dee
 
   

You Might Also Like