NOTD: Glitter, flowers and pastels

joi, martie 27, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ce credeti ca poate rezulta in urma alaturarii celor trei ingrediente magice? Va spun eu. O manichiura spectaculoasa care va atrage priviri admirative si zambete.
     Din pacate,  frumusetea pe care o puteti admira mai jos a rezistat fix o zi deoarece harnicia ma surprinde in cele mai neobisnuite moduri. 
    Mergand pe principiul incepand cu pervazu', terminand cu aragazu' (in traducere libera hai sa fac cate ceva prin casa iar dupa o ora sa realizez ca Domestosul e nemilos cu manichiura - nu e prima data cand mi se intampla si sunt sigura ca nu sunt singura care incepe cu ceva si apoi nu se mai poate opri) am reusit sa o fac praf in timp record. Ma bucur ca, am reusit sa o fotografiez inainte de razboi, ca daca nu...plangeam si-acum.
    Sa va spun si ce am facut (pe unghii, nu in bucatarie): am aplicat ca si baza un strat din oja Avon Pink Pastel, am ales un model de pe placuta Moyou pe care v-am prezant-o  aici iar oja Golden Rose - Rich Color Nail Laquer nr. 05 a fost imprimata in doi timpi si trei miscari. Totul a fost finalizat cu un strat de top coat Golden Rose - Gel Look. Doua unghiute au beneficiat de care un strat din minunata Golden Rose  Jolly Jewels nr. 103 de care nu ma mai pot desparti.
    Rezultatul mi se pare pur si simplu adorabil.





    Ce parere aveti despre manichiura de azi? Nu-i asa ca-i tare simpatica?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like