InstaMania #7

luni, aprilie 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Sunteti pregatite de o noua portie de InstaMania? 
    Va spun sincer ca nici nu stiu cand au trecut cele doua saptamani, cert e ca mi-am verificat agenda (da, in sfarsit am o agenda in care incerc sa pastrez o evidenta cat mai clara a postarilor, ideilor etc. etc ..) si-am vazut ca astazi avem program de distractie.
    Sa incepem!


    Saptamana de dinaintea sarbatorilor a fost aglomerata. Timpul a trecut enervant de rapid, vremea mohorata si-a spus cuvantul si asupra starii mele "zen" si doar pe la sfarsitul saptamanii am inceput sa ma mai linistesc. Drumul spre casa imi ofera ocazia de a face multe poze frumoase pe care vi le arat si voua. Tare mult imi place aceasta activitate.



    Chiar daca pregatirile erau pe ultima suta de metri, simteam "mancarici in talpi" asa ca mi-am permis sa iau o pauza si am mers cu Marius la culturile de rapita. Frumos, am imortalizat tot ce era de imortalizat, un Follow me ... (idee preluata de la muradosmann) era necesar si apoi ne-am intors acasa cu zambete largi.


    Si daca tot vorbim de Follow me ...
    Muzeul Astra Sibiu


    Alba Iulia


    Observ ca pozele cu mancare au lipsit in totalitate si sincera sa fiu in acest an am avut un fix cu ouale si nu am abuzat de nimic altceva. M-am relaxat (in limita posibilitatilor) si am profitat de clipele petrecute alaturi de cei dragi.
    Prognoza meteo ne-a cam intristat asa ca miercuri, dupa ce am zarit cateva raze de soare am iesit la alergat (dupa o pauza de 10 zile.....). N-a fost usor dar a fost atat de bine, un vis! Cand am ajuns acasa, a inceput ploaia. Alt vis, cosmar de aceasta data!


     Caledos Runner a fost cel care ne motiveaza si ne arata realizarile.

 
     Vineri, ii spuneam lui Marius ca pur si simplu nu am chef sa-mi fac abdomenele iar el ma intreaba:  Ce zici de o alergare? Strangand din dinti, incercand sa-mi ascund lenea i-am raspuns entuziasmata Hai! Si-am plecat. L-am pus la treaba pe Run Keeper si dupa o alergatura buna, buna ne-am intors victoriosi acasa (eu rosie ca racul din cauza efortului si gafaind de "mama focului").


    Weekend-ul a venit cu vreme care ne-a scos din casa. Sambata ne-am petrecut-o la Muzeul Astra Sibiu hoinarind, fotografiind  si bucurandu-ne de temperaturi placute.




    Am auzit ca la Alba Iulia se desfasoara Festivalul Roman Apulum. Cum sa spui nu? Acum, serios .... e un oras atat de frumos incat nu-i putem rezista. Daca nu l-ati vizitat pana acum, va spun ca trebuie sa-l vedeti! Eu i-am dedicat un articol aici.
    Desi nu aveam in plan aceasta excursie, ne-am echipat si tare mult ne-am mai bucurat de vremea frumoasa si de cetatea MINUNATA. Pe la ora 19:00 simteam ca picioarele nu ma mai asculta asa ca am fost nevoiti sa ne intoarcem acasa (stiu ca v-am mai spus dar, daca doriti sa vizitati cetatea incaltati-va corespunzator fiindca ar fi pacat sa va opriti din cauza durerii de picioare).


    Cam atat pentru saptamanile care au trecut. 
    Sper ca va placut postarea de azi si va astept pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si-o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like