NOTD: Ani-Mani

vineri, aprilie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,



    Nu cred ca v-am mai spus acest lucru dar astazi mi-am luat inima-n dinti si declar public: Iubesc animal print-ul!  Daca pana anul trecut mi se parea un imprimeu dragut, anul acesta m-a cucerit! Nu pot sa va spun care este motivul care m-a facut sa iau aceasta decizie, dar acum imi doresc incalataminte, imbracaminte, accesorii cu acest imprimeu. Nu ma pot abtine, il caut peste tot!
    Din acest motiv, pentru astazi am pregatit o manichiura animal print (prima mea manichiura de acest gen) in care m-am jucat cu nude, negru si un galben neon.
   Rezultatul ... imi place. Mi se pare vesel, atrage atentia si ...cel mai important: se executa foarte rapid. Sper ca manichiura mea Ani-Mani sa fie si pe placul vostru.







    Data viitoare voi incerca o combinatie cu multe culori vesele si vreau sa incerc si un zebra-print. Abia astept!
    Ce parere aveti despre manichiura de azi? 
    Va plac imprimeurile  de acest gen? Le purtati?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like