NOTD: Flowers, sand and peace

joi, aprilie 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Foarte inspirat titlul postarii mele, nu-i asa?
    Nisip si floricele pe unghiute, iar inelul fost al treilea ingredient adaugat.
    Cred ca v-ati dat seama ca am apelat din nou la placuta MoYou London si ma intelegeti ... Au atatea modele frumoase incat nu mai pot purta manichiuri simple. De fiecare data imi spun ca nu mai adaug nimic , apoi le privesc si nu ma pot abtine. Imi plac prea mult!
    Eu sunt foarte multumita de rezultat si sper ca si voi veti fi de acord cu mine.







Am folosit:
- Golden Rose Holiday - no. 58;
- Golden Rose Rich Color Nail Laquer - no 05;
- Natty - no. 437;
- Top Coat Golden Rose Gel Look.

    Ce parere aveti? Va place manichiura de azi?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like