Preferatele lunii martie

sâmbătă, aprilie 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De acesta data am cam intarziat cu prezentarea minunilor preferate dar absenta postarii este motivata (toata saptamana am colindat ORL, analize si retur - concluzia: nicio infectie. Pe unii oameni ii mai deranjeaza gatul si fara alte explicatii medicale. ) Oricum ma simt mult mai bine,  m-am tratat singurica  iar rezulatul este mai mult decat satisfacator. De ieri am inceput si un tratament prescris de medic si preparat in cu multa truda de farmaciste in 24 de ore si pot sa spun ca in curand voi putea sa cant din nou ( Puteti sa fugiti de pe-acum!).


   Sa revenim la subiectul acestei postari. In aceasta luna am mai descoperit cateva produse simpatice, dar m-am si reintors la vechi iubiri.
    Descoperirea lunii martie a fost....Lotiunea Micelara Garnier! Avand in vedere faptul ca marea majoritate o lauda, am decis ca un review nu-si mai are rostul dar va spun cu mana pe inima ca isi merita fiecare banut. Am profitat (vanat) oferta din DM si dupa ce-am testat-o am fugit repede si-am mai luat una. Acum ca am stoc, pot sa stau linistita. 17 lei pentru 400ml .... un chilipir.
    Daca mi s-a terminat gelul de curatare, am profitat de o escapada pe la Auchan si am recumparat gelul spumant purifiant Gerovital Plant. Stiu ca nu este pe placul tuturor dar eu, m-am inteles foarte bine cu el. Pe lana faptul ca este eficient miroase si foarte bine.
    Elmiplant a fost la mare cautare (in baia mea) si in aceasta luna. Gelul de dus crema Elmiplant Care Moments cu miere miroase divin, este destul de consistent (nu este cremos), nu usuca pielea si are o cantitate de 400 ml. Sa mai spun? Lotiunea de corp Silky Radiance cu nuca de macadamia este folosita la modul economic (am inteles ca este destul de "scumpa la vedere") si este minunata. Daca o vedeti pe undeva, pe vreun raft, merita sa-i dati atentie.


    Roz, culoarea lunii martie! Cu ajutorul trusei Pupa Clutch Mania - Disco Time - no. 03 am creat o sumedenie de lookuri feminine. 
    O noua descoperire a fost ...blush-ul Teracotta Stardust de la Golden Rose. Este perfect! Datorita nunatelor sale am putut opta atat pentru bujori diafani sau pentru pometi "sculptati" puternic. Lui ii voi dedica un review in curand.
    Combinatia lunii martie:


    Farmasi no. 30 si Golden Rose Impression no. 18 fac o echipa perfecta. 
    Doua carti au fost bifate in luna care a trecut:


    Dupa sapte ani - Emmm ... de aceasta data Guillaume Musso m-a cam dezamagit. Adica, intriga, intriga, actiune, incordare si sfarsitul...Puf!Pac! Asa dintr-o data s-a intamplat totul. Ma intrebam: pai bine, bine dar...si dar...si cum am ajuns la epilog? A fost o carte foarte buna cu un final asa si-asa....
    Clubul iubitoarelor de ciocolata - o sa-mi ziceti mofturoasa daca spun ca si chick lit-ul mi se pare mai captivant? O carte usoara, perfecta pentru o calatorie in care persoajele principale mananca, cantitati industriale de .... ciocolata, evident (nu-s pretentioasa si iubesc ciocolata dar de cand am citit cartea asta nu mai am potfta de cioco, simt ca am luat o supradoza). Si exprimarea, pe alocuri mai vulgara m-a cam deranjat dar am depasit momentul. Totusi, dupa ce voi termina Divergent, voi incerca sa citesc si partea a doua . Trebuie sa ma grabesc fiindca Deena mi-a luat-o inainte si ma ameninta ca-mi va aduce o remorcuta plina cu carti la urmatoarea intalnire.
    Cam atat pe luna martie. Daca doriti sa va prezint in detaliu vreun produs din lista mea, spuneti-mi si execut.
    Vorba lunga saracia omului ...stiu...dar nu ma pot abtine. Medicul mi-a recomandat repaus verbal asa ca va zapacesc pe voi. Ce sa fac daca-s ca o moara stricata....

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like