Buze colorate, de Golden Rose rasfatate

joi, mai 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiti deja ca in urma cu cateva saptamani (bune) am primit un colet din partea Cosmania cu bunatati pe care urma sa le testez. Astazi a venit momentul sa va povestesc cate ceva despre cele doua produse Golden Rose care ofera zambete colorate.
    Produsul cu care voi incepe este Luxury Rich Color Lipgloss, un lipgloss foarte pigmentat pe care l-am indragit de la prima vedere. Am ales nuanta cu numarul 08 deoarece imi doream un fucsia intens care sa iasa in evidenta in momentul in care il aplic. 
    Este exact asa cum mi-am dorit!
    Desi nu sunt un fana a lipgloss-urilor acesta s-a strecurat tiptil in sufletul meu si sunt sigura ca va fi langa mine pana la ultima picatura.
    Ambalajul sau luxos, atrage atentia, este deosebit si-mi place pentru ca e diferit. E special conceput pentru a se lipi de manutele noastre cand cautam nuanta potrivita in portfard.


    Produsul este dens, foarte  pigmentat iar pentru aproximativ 3 ore (fara sa mananc) acesta se mentine intens si lucios pe buzele mele.


    In swatch-ul de mai jos am incercat sa redau cat mai fidel nuanta sa si pot sa afirm cu bucurie ca am reusit. Fucsia intens, lucios, pigmentat si foarte putin lipicios.
    Are un iz usor fructat si din fericire nu are niciun gust.


    Minunatia de mai sus are o cantitate de 9 ml, o valabilitate de 18 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 20 lei.

    In momentul in care mi s-a propus sa testez un ruj din gama VELVET MATTE LIPSTICK m-am intrebat daca sa accept sau nu. Mi-e teama de rujuri mate, le prefer pe lucioase cu sclipiri discrete. Am acceptat deoarece a fost o provocare pentru mine. 
    Am ales nuanta cu numarul 02 pentru ca mi se pare o nuanta care este compatibila cu toate anotimpurile.
    Ambalajul sau visiniu (in realitate) arata elegant, sobru.


     Spre surprinderea mea, a devenit rujul meu preferat. Are o aroma placuta, nuanta a fost chiar mai frumoasa decat ma asteptam si rezista ore-n sir.
    Are o consistenta cremoasa, nu usuca buzele si nu se aduna inestetic.
    Puteam sa cer mai mult? Nu cred! Sunt incantata si imi doresc cat mai multe nuante din aceasta gama.
    Dupa cum puteti observa mai jos, swatch-ul de pe mana difera fata de swatch-ul de pe buze iar in realitate nuanta este mai apropiata de cea de pe mana (pe buze am incercat nenumarate poze, lumini si prelucrare pentru a reusi sa obtin o nuanta mai apropiata de cea reala dar s-a incapatanat si n-a vrut sa fie ascultatoare ...).


    Un ruj are o cantitate de 4.2 grame, valabilitate de 24 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret promotional de 10 lei.

     In concluzie (stiu ca ma repet dar aceasta este realitatea) ma bucur ca am desoperit aceste produse, sunt multumita de calitatea lor si nu mi se pare ca ar exista vreo diferenta intre acestea si unele care sunt mult mai scumpe (bine, acolo mai trebuie sa platim si reclama).  Primesc un mare DA din partea mea!

Voi le-ati folosit? Va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like