Ce produse am mai terminat ...

miercuri, mai 28, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Dupa doua  luni in care le-am adunat precum o furnicuta, astazi a venit randul prduselor terminate, fotografiate si (in urma cu cateva zile) aruncate.
    Postarea de astazi contine concluzii de final, regrete sau bucurii (de a le fi terminat) si o sa incerc sa nu va plictisesc. Sper sa reusesc.


    Nu puteam sa incep aceasta postare decat cu Balea - Trend it up - marea dezamagire! In varianta veche l-am iubit, a fost primul meu sampon uscat si mi-a placut foarte foarte mult. Ambalaj schimbat, lista ingrediente modificata, efect dezastruos. L-am folosit ghidandu-ma dupa zicala Rau cu rau, dar mai rau fara rau dar nu-l voi mai cumpara niciodata. Efectul nu se compara cu cel al "raposatului" iar in cazul in care il folositi va recomand sa parasiti rapid incaperea in care l-ati folosit pentru a evita sufocarea.
    Despre Hair X - Pure Balance v-am povestit cate ceva aici . Concluzia mea: incurca parul, lasa reziduuri dar macar nu te sufoca ....
     Crema de maini Trind mi-a placut. A avut o consistenta usoara si se absorbea rapid. Hidratanta si cu o aroma placuta, a avut grija de mainile mele si-mi pare rau ca s-a terminat...
    In decembrie am pus gheruta pe cateva mostre Atoderm - Bioderma iar acum le-am pus la treaba. Sunt foarte multumita! Hidrateaza, pielea ramane catifelata si tenul arata odihnit, intinerit. Chiar daca este destinata pielii uscate si foarte uscate m-am inteles foarte bine cu ea.  O sa o achizitionez si varianta full size.

   Obsesia pe care am dezvoltat-o vis-a-vis de untul de corp cu mango de la Cien nu va e straina asa ca n-o sa mai dezbat subiectul. Sincera sa fiu nici nu mai stiu la al catelea borcan am ajuns, dar pentru o perioada voi lua o pauza pentru ca am cam inceput sa ma satur de aroma sa si nu vreau sa-l abandonez in totalitate.
    Gelul de dus Body Series a fost interminabil! Pe cuvant! La un moment dat ma enerva! Este foarte bun, dens, hidratant dar aroma sa nu-mi place si gata. Pacat, pacat, pacat....
    Scrub-ul Nature Secrets cu zmeura si menta mi-a placut. Exfoliaza usor, are o aroma placuta, te rasfata. Momentan doresc sa testez si alte sortimente dar nu exclud posibilitatea ca intr-un viitor mai mult sau mai putin apropiat sa il recumpar.
    Gelul de dus Elmiplant Care Moments m-a facut sa oftez in momentul in care am epuizat si ultimul strop din el. Are o aroma placuta, clabuci pufosi si pielea ramane fina chiar daca sar peste etapa hidratarii (rusine mie dar se mai intampla ...).


    Cateva farduri au iesit din uz pentru a le face loc altora noi iar fondul de ten Golden Rose a fost folosit pana la ultima picatura. Mi-a placut foarte mult, vi l-am prezentat aici.

    Asta-i tot!
   Ca-s multe, ca-s putine.... va las pe voi sa decideti si sper ca nu v-am plicitisit cu prea multe detalii.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like