Geanta - prietena care la nevoie se cunoaste

sâmbătă, mai 17, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Afara vremea e mohorata, eu stau zgribulita in casa si ma gandesc la ceva care sa ma faca sa zambesc. Imi vine o idee,  in mintea mea un nou articol incepe sa prinda forma. Da! Astazi stiu despre ce o sa va povestesc cate ceva.
   Pe ploaie, vant, crivat sau canicula ea este alaturi de noi. Ne protejeaza micile comori, ne infrumuseteaza vestimentatia, ne cunoaste secretele  si o purtam cu mandrie.
    Indiferent de dimensiune sau de material ea ne este prietena de care nu ne putem desparti.
    V-ati dat seama din titlu ca astazi vorbim despre o geanta care imi este alaturi de luna trecuta.
    Tomtop mi-a oferit posibilitatea de a testa un produs la alegere din multitudinea de sortimente disponibile pe site.
    M-am gandit, m-am razgandit si pana la urma m-am decis. Voiam o geanta frumoasa!
   Am ales-o pe aceasta deoarece cochetam cu ideea unui model asemanator inca de anul trecut. Imi plac gentile mari deoarece sunt genul de persoana care are in geanta toate nebuniile din lume asa ca spatiul este esential pentru mine.
     Dupa cateva peripetii am ridicat coletul de la posta vamala si am zambit. Era exact produsul pe care mi-l doream.


    Confectionata dintr-un material rezistent care pe alocuri imita pielea de crocodil, este eleganta si incapatoare.


    Are o bareta detasabila, dar eu prefer sa o port in varianta simpla. Inele si cataramele aurii ii ofera un plus de rafinament si imi place sa o asortez  tinutelor office.


   Solida, atent lucrata cu un fermoar rezistent va fi pentru mult timp in preajma mea si abia astept sa v-o prezint si in cadrul unei tinute aici, pe blog.
 
Ce parere aveti despre noua mea prietena?
Voi ce modele preferati? 

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like