LOTN: Storm in my life

sâmbătă, mai 24, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ieri va prezentam noua paleta care mi-a monopolizat atentia (click aici pentru review) iar pentru astazi am pregatit si un machiaj in care v-o prezint in actiune.
    Mi-am dorit un machiaj mai intens, de seara in care sa folosesc nuantele mele preferate. Visiniu, roz, bej s-au aflat pe terenul de joaca si m-au facut sa zambesc.
    Fara sa mai pierdem vremea...astazi va prezint un machiaj furtunos!










Close-up:







Produse folosite:
Machiaj ochi:
- Corector Camouflage Liquid Farmasi - no. 02;
- Primer P2;
- Paleta Sleek Storm Eyeshadow - produsecosmetice.ro
- Creion Karadium - no. 7- waterline ;
- Mascara Cat Walk - Golden Rose;
- Eyeliner Essence - Midnight in Paris;
- Gene false Princess Eyelashes;
- Adeziv DUO - black;
- Kit sprancene MUA.

Machiaj ten:
- Golden Rose Liquid Powder Mineral Foundation no. 05;
- Golden Rose Mineral Terracotta Powder no. 05;
- Golden Rose Terracotta Stardust no. 102.

Machiaj buze:
- Creion contur buze Revlon Colorstay - Wine;
- Creion contur buze Oriflame - Nude;
- Gloss Revlon Superlustruous - Pink Crystals.

    Ce parere aveti despre machiajul de azi? L-ati purta?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like