NOTD: Nude, sand and something extra

joi, mai 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Astazi doresc sa va prezint o manichiura pe care am purtat-o cu mandrie vreo 5 zile (am vrut sa vad cat de mult rezista ornamentele pe care le-am aplicat pe suprafata unghiutelor pentru a va povesti cate ceva si despre ele).
    Imi doream o combinatie care sa iasa in evidenta, care sa aiba acel ceva asa ca m-am gandit sa aplic in nou nuante si texturi diferite. 
    Pentru inelar si degetelul mic am ales Golden Rose Holiday no 74 iar celalalte au fost colorate cu nude-ul meu frumos tot Golden Rose no. 05. Simteam ca ar mai merge ceva asa ca am aplicat ornamentele pentru unghii primite de la Born Pretty Store. 
   Le-am fixat bine, bine cu ajutorul top coat-ului Gel Look Golden Rose si m-am bucurat admirand o manichiura deosebita (Cu ajutorul instrumentului de punctare am aplicat putin top coat in zona in care am dorit sa pozitionez ornamentul iar apoi tot cu ajutorul sau, am luat cate un ornament si l-am aplicat. Datorita surplusului de top coat care ramane pe instrumentul de punctare ornamentele pot fi luate si pozitionate foarte usor).
   Sper sa fiti de acord cu mine.






    Produse folosite:


    Datorita faptului ca am aplicat o cantitate generoasa de top coat, ornamentele mele au ramas fixate pana in momentul in care am indepartat oja. Nu s-au clintit, nu m-au deranjat. In cazul in care va tenteaza, acestea pot fi achizitionate de aici si aici.
    Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee


    P.S. Born Pretty Store are shipping-ul gratutit si folosind codul PML91 puteti beneficia de un discount de 10% din valoarea comenzii.


complex-apicol 

You Might Also Like