OOTD: Delicate pink

luni, mai 12, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am trezit si m-am intrebat: Oare ce sa postez azi? 
    Si-atunci mi-am amintit de aceasta fusta. Recent imortalizata, isi astepta cumintica randul. Astazi e ziua ei!
    Acestea fiind spuse ... incepem saptamana cu un outfit. 


    O tinuta feminina care poate fi purtata atat la o plimbare cat si la o iesire in oras. Iubesc fustele maxi si imi place sa le port in diferite combinatii.
    Astazi am optat pentru o combinatie simpla, delicata. 
    Rozul pudrat este in tendinte iar inculpata de azi a fost asteptata cu multe emotii. Mi-era teama ca materialul imi va da cateva batai de cap dar m-am inselat. Se calca foarte usor si se sifoneaza destul de greu (am supus-o catorva teste pentru sedinta de azi si a rezistat cu brio). Singura mea obiectie este la capitolul captuseala: mi-ar fi placut ca aceasta sa ajunga macar pana la zona gleznelor dar am observat ca toate fustele de acest gen au catuseala destul de scurta... Oare de ce?
     Eu sunt ciudatenia care intelege prin maxi, maaaaxi. Adica daca-i lunga sa ma si chinuie, sa o tarai putin pe jos, orice pentru efectul artistic.
    Din motivul specificat mai am ales sa o port lasata pe solduri iar ea nu s-a opus.



    Topul Romwe mi s-a parut alegerea potrivita datorita aerului sau vintage. Dantela si roz pudrat, echipa perfecta.



    Daca mergem la plimbare, alegem incaltaminte comoda. Eu am ales sandale gladiator, dintr-o veche colectie Leonardo si ma bucur ca am decis sa le port. Plimbarea a fost lunga iar ele nu m-au chinuit.



Am purtat:
Fusta - aici;
Top - Romwe;
Sandale  - Leonardo (old);
Accesorii - gift from Alexantza.

    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Voi cand optati pentru fusta maxi?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like