OOTD: Flowers for a gloomy day

marți, mai 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca problema vantului a fost dezbatuta aici, astazi a venit randul unei zile mohorate ....
    Veme inchisa, nori plumburii, dispozitie mai putin optimista. Cu ce sa ma imbrac?
    Raspunsul vine automat: Cu ceva vesel care sa binedispuna!
    Optez pentru flori. Jacheta inflorata, accesorii inflorate, pantaloni vernil. Deja e mult mai bine!
    Ajungem la locatie si simtim stropi de ploaie. Trist, dar adevarat. Se mai intampla dar nu renuntam! Cateva cadre cu nori impunatori si cu speranta ca pozele sa fie reusite. Fugim repede, ininte ca ploaia sa ne faca fleasca.
   Pe scurt, acesta este sirul povestii de azi.


   Imi doream de mult timp o jacheta inflorata si pana la urma in cosul meu s-a strecurat cea pe care o port astazi. Recunosc, ma asteptam sa fie putin mai grosuta sau macar sa fie captusita dar n-a fost  sa fie. Oricum, in aceasta vara mi-am propus sa abuzez de ea.





   Modalitatea in care am purtat pantalonii mi-a depasit putin zona de confort pentru ca de obicei port doar tinute sport, dar alaturarea acestor articole vestimentare mi-a placut. Varatici, comozi ii consider potriviti pentru plimbari lungi si relaxante.



        Accesoriile dau un plus de optimism oricarei tinute.
    Colierul Flower Winter mi se pare ca face echipa buna cu orice tinuta de zi. Desi pietrele au un aspect mai dur, forma, marimea si modul in care sunt aranjate reusesc sa atraga priviri admirative.



Am purtat:
Jacheta - aici;
Pantaloni Bershka Simple Light Green - aici;
Maieu - NewYorker (old);
Balerini - H&M;
Colier Flower Winter - aici.




    Concluzia de azi: florile te binedispun dar nu alunga ploaia!

    O zi frumoasa tuturor!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like