OOTD: Just smile

marți, mai 06, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am purtat aceasta tinuta in mini excursia pe care am facuta in urma cu aproximativ doua saptamani in frumoasa Alba Iulia. Ne-am bucurat de vremea frumoasa, ne-am plimbat pana la "loc-comanda" si-am zambit mult. 
    Daca va intrebati cumva, care a fost motivul pentru care am zambit va spun din start ca nu a fost efectul halucinogen al imprimeului de pe rochita. Am zambit pur si simplu pentru ca fericirea se gaseste in lucrurile simple (wow, astazi sunt profunda ....).
    In timp ce ne plimbam simteam ca totusi ii lipseste acel ceva care sa o faca deosebita si-atunci mi-a venit ideea. Ce-ar fi sa iau o plarioara? Am zbughit-o rapid spre comerciantii stradali si am luat-o. Mi s-a parut cea mai simpatica palarie si daca nu-mi atragea atentia doamna vanzatoare plecam cu eticheta la vedere (n-ar fi prima data).
    Da! Acum ma simt completa! Sper sa va placa tinuta de azi si, sa va faca sa zambiti!





   Nu-i asa ca e simpatica?



    Rochita imi place la nebunie, are un material perfect, comod si care nu se sifoneaza.




Am purtat:
Rochie - aici;
Cizme - gift;
Geaca de blugi - Beneton (old);
Dresuri - aici;
Accesorii - random;
Palarie - comerciant stradal.



    Viata e mai frumoasa cand zambesti!



    Ce parere aveti despre tinuta mea?
    Ati zambit azi?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like