OOTD: Tomboy

marți, mai 27, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pai se putea? Se putea ca Diana sa posteze doar tinute feminine si delicate? Nu, categoric nu!
   Doua tinute dragute si Bang! una androgina! Ce sa fac, daca-mi plac? Sa mai spun ca mi se pare ca mi se si potrivesc? Da, suneori sunt si baietoasa si cand port un outfit de acest gen ma simt alt om. Ma-ntelegeti?
    Of ... Diana...Fiinta complicata ...



    Am apelat la blugii rupti care stateau abandonati in sifonier asteptandu-si randul. Imi plac foarte mult dar stiti ca eu nu ma impac prea bine cu blugii si totusi, i-am luat si pe ei la promenada.




     "Bluzo-camasa" era de mult pe lista mea de cumparaturi. 
    De ce in dungi? 
    Pentru ca-i in trend. 
    De ce bluzo-camasa? 
    Fiindca manecile si partea din spate sunt confectionate dintr-un bumbac elastic. In acest mod pot sa-mi suflec manecile cat de mult imi doresc fara sa-mi fac probleme ca o sifonez sau ca vor aluneca. Imi place mult chiar daca Marius ma intreaba unde mi-e fluierul in momentul in care o imbrac. Explicatia: Asta-i camasa de arbitru (Stiu ca v-am facut sa radeti. Nu sunt singura cu imaginatie bogata ...).



    Cu jacheta v-ati mai intalnit si in trecut. Imi place, mi se pare perfecta pentru aceasta perioada in care vremea este nehotarata.





Am purtat:
Camasa - Lovely Shoes;
Blugi - random, old.
Jacheta - Tb Dress;
Tenisi - Tally Weijl Super Black;
Ochelari de soare - no name;
Accesorii - no name.



    Ce parere aveti despre tinuta de azi?
    Abordati tinute cu aer masculin sau le preferati pe cele feminine?

    Kiss Kiss Dee

You Might Also Like