Pe ce as cheltui ...

miercuri, mai 14, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De multa vreme imi incoltise in minte aceasta idee. 
    Cred ca nu sunt singura persoana care adora sa-si faca mici surprize sau, care le ofera celor dragi mici indicii in preajma sarbatorilor. Da, sunt si cadouri care a valoare sentimentala si nu le-as da pentru nimic in lume, dar sunt si lucrusoare pe care in momentul in care le vad stiu ca nu sunt chiar pe placul meu, dar zambesc timid iar neuronul meu se tavaleste gandindu-se ce intrebuintare minunata ar fi avut contravaloraea sumei deja cheltuite... Si-atunci nu e mai bine sa ajungem la o suma care sa poata fi folosita pentru achizitionarea unor lucrusoare extraordinare (din punctul meu de vedere)?
    In acest mod, ajungem la subiectul de azi  ... se da o suma din care ar trebui sa imi aleg prduse de la o anumita firma.
    Ce aleg, ce produse mi-au atras atentia, ce ma face sa simt fluturasi in stomac?
    Daca tot vorbim de mici obsesii, sub lumina reflectoarelor straluceste mandru Borealy.ro cu-ale sale coliere statement (si nu numai ...)care in ultima perioada ma fascineaza.
     Se da suma de 300 lei. Ce fac cu ea? 
     M-am gandit la mai multe combinatii:
    Vine vara, pastelurile sunt in trend asa ca ... Flower Winter colierul cu detalii florale si straluciri deosebite este cap de afis.

Sursa

    In aceeasi categorie am incadrat si colierul Colours Flower, care da un aer vesel unei tinute sobre, care iti insenineaza ziua.

Sursa


     Pentru varianta a doua am epuizat integral suma de baza.
     Colours of Paradise este un set plin de culoare si stralucire. Mi se pare multifunctional deoarece articolele sale pot fi purtate atat impreuna (pentru un eveniment special, l-as alege pentru o tinuta simpla care sa fie evidentiata cu ajutorul accesoriilor) cat si separat.

Sursa

    Pentru varianta cu numarul trei m-am gandit foarte bine, fiindca nu doream sa depasesc suma de baza.
    In acest mod am ajuns la Emerald Passion pentru ca verdele smaraldului ofera "acel ceva" oricarei tinute. 

Sursa

    Tiptil, tiptil am intrat si in zona cerceilor. Daca de obicei imi indrept atentia spre cercei micuti, de aceasta data am ales cercei statement Fashion Glamour. Mi se par eleganti, deosebiti si pretiosi.     Cu parul prins pentru a-i evidentia, as pasi increzatoare purtandu-i si as atrage priviri admirative. Da, merita sa fie inclusi pe lista mea.

Sursa


    Acestea fiind spuse, pe aceste minunatii as cheltui cate 300 lei.
    Voi ce alegeti? Ce v-a atras atentia?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like