Vinerea imbulinata #32

vineri, mai 02, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar daca absentez putin, asta nu insemana ca am uitat de imbulinarea noastra cea frumoasa.
    Ce fac eu cand inspiratia ma paraseste? Iau bulinele si le aplic ordonat. Sunt sigura ca stiati asta ...
    De aceasta data am decis sa aplic nuante varatice si buline de dimensiuni diferite.
     Rezultatul? Simplu, ordonat si extrem de simpatic (dupa parerea mea).







    Ce parere aveti despre bulinutele mele? Nu-i asa ca arata bine?
    Sunt curioasa daca voi reusi sa fortez putin si vremea de afara cu ajutorul acestei manichiuri...Sa vedem, sa vedem....
      Alexia si Alexantza  au imbulinat-o! Eu merge sa vad in ce mod! Veniti si voi?

Kiss Kiss Dee
 
P.S. :    Data viitoare va voi prezenta ceva mai complicat, promit.

You Might Also Like