Vinerea imbulinata #33

vineri, mai 16, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incetisor, cu rabdare si cu inspiratie mai mult sau mai putin bogata am ajuns la episodul cu numarul 33.
   M-am tot gandit la modelul de astazi si pana la urma ideea salvatoare a venit. Daca imprimeul militar e in trend, de ce sa nu incerc o imbulinare folosind nuante de bej, verde, galben si gri?
    Cred ca am avut o ideee buna! Astazi va prezint o interpretare imbulinata a stilului army.
    Sper ca o sa va placa.





Am folosit:
- Oja Golden Rose Matte Velvet Nail Laquer - no. 110 - baza;
- Oja Golden Rose - Rich Color Nail Laquer - no 05;
- Oja Golden Rose Rich Color Nail Laquer - no 48;
- Oja Essence - Walk on the wild side;
- Top Coat Golden Rose Gel Look.



    Ce parere avei despre interpretarea mea?
    Nu uitati ca partenerele mele "bubuline" cu buline Alexia si Alexantza ne imbie cu alte modele frumoase. Sa le vizitam!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like