InstaMania #9

luni, iunie 09, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Probabil va intrebati ce-am mai facut in ultima vreme deoarece postarile InstaMania s-au cam rarit.
    Ei bine, am decis sa postez mai rar si mai concis pentru ca, chiar daca postarile de acest gen nu se bucura de un trafic impresionant multe dintre voi le cititi cu drag. Si-atunci impac pe toata lumea si postez in continuare mici franturi din viata mea.
    Ce parere aveti, am avut o idee buna?
    Sa incepem!


    Cum au aparut fructele de sezon, cum mi-am amintit de vechea mea pasiune: prajiturile cu fructe. Uitasem cat de relaxant e sa gatesti ceva bun. In ultima perioada am rarit-o bine cu dulciurile dar cate un rasfat facut de propriile-mi manute e mereu binevenit.
    De lava cake sunt foarte mandra. La prima incercare am tinut-o prea mult la cuptor iar lava mea s-a intarit, dar a doua oara am fost mai atenta si mi-a iesit. 


    Tarta cu fructe mereu un deliciu aplaudat la scena deschisa.

    
     Anul acesta am redescoperit inghetata de la dozator. Uitasem cat de delicioasa poate sa fie ... Yummy.


    Daca acumulam calorii, le ardem rapid cu cate o repriza de jogging. Realizarea de care suntem foarte, foarte mandri este cea de mai jos. M-am gandit sa scriu un articol despre acest subiect si mi-ar placea sa stiu daca v-ar interesa.


    In facultate am avut o perioada in care jucam tenis de masa ca nebunii. Mergeam in gasca, jucam la dublu, era foarte amuzant. Nu ma laud cu performante notabile dar nu ma las, imi place foarte mult asa ca de saptamana trecuta am inceput sa jucam din nou. E amuzant dar mi-e ciuda ca Marius e prea bland cu mine si mi se pare ca ma mai lasa sa castig ....


    Vagabondam, cutreieram tarisoara in lung si-n lat, profitam de vremea frumoasa si niciun weekend nu ne prinde pe  acasa.
    Si daca vagabondam, profitam si fotografiem si cate un Follow me ...  ( idee preluata de la muradosmann).
    Cascada Serbota - v-am prezentat-o aici.


    Praid (imi cer scuze pentru calitatea pozei dar n-am fost atenta la setari si Marius a avut incredere in mine, ca atare avem primul Follow me de o calitate discutabila ;))) - va urma in curand un articol.


    Sovata


    In scurtele perioade de  "respiro" ma delectez cu cate-o carte iar acum sunt foarte prinsa de trilogia Sancti. Este foarte captivanta si imi place de 'Nea Toyne pentru ca stie sa te tina in suspans. Daca v-a placut Codul lui Da Vinci sa stiti ca asta-i si mai si - din toate punctele de vedere. Mai mult nu va spun.


    Gata! Nu va mai retin! Astazi e zi libera si trebuie sa profitam de ea!
   Iesim afara, zambim, ne racorim ... A venit vara si e tare bine!
   Aaaa, era sa uit. Ne vedem pe Instagram cu mai multe poze. Eu sunt bydeemakeup. 

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like