NOTD: Romantic mood

vineri, iunie 20, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Nici nu va puteti imagina cat de mult ma bucur cand vad ca manichiurile pe care vi le prezint sunt pe placul vostru! Comentariile voastre ma motiveaza si ma fac sa imi doresc ca de fiecare data sa vin cu ceva nou, deosebit.
    Pentru astazi am pregatit o noua combinatie care mi-a placut la nebunie. Ma duce cu gandul la o plimbare pe faleza, cu o mare linistita intr-o zi insorita ... Eh ...cred ca cineva viseaza la concediu ...
    Sper ca si aceasta manichiura sa va placa.





    Am folosit:
    - Oja P2 Sand Style - Strict;
    - Oja Farmec - no. 50;
    - Oja Golden Rose Carnival - no.03;
    - Top coat Golden Rose - Gel Look.


    Astazi mai am un motiv de sarbatoare.
    Am ajuns la postarea cu numarul 700! La inceput imi doream sa ajung atat de departe, speram sa reusesc si visam ... Astazi zambesc, sunt mandra de mine si ma bucur ca-mi sunteti alaturi la fiecare articol.
    Va multumesc!

    Kiss Kiss Dee

You Might Also Like