Preferatele lunii mai

luni, iunie 02, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si a mai trecut o luna .... De data aceasta sunt punctuala si va prezint noile descoperiri, noile preferate.
    Sunt mandra de mine, am reusit sa ma mobilizez si chiar daca vremea-i mohorata pe-aici la eu scriu de zor si cu spor (da, atat de tarziu ...n-am avut net si-a fost crunt).
    Luna mai a fost o luna in care am descoperit produse simpatice , dar pe lista mea se afla si produse care m-au fidelizat si pe care le voi cumpara pana in momentul in care cineva, le va schimba formula...
    Sa incepem!


Sleek Storm Eyeshadow Palette a fost cea care mi-a monopolizat atentia. Si vremea a fost in favoarea ei asa ca in luna mai am purtat visiniu combinat cu auriu sau diverse tonuri de roz. V-am prezentat-o aici.
Luxury Rich Color Lipgloss - a devenit The One pentru mine. Este cel mai simpatic lipgloss pe care l-am avut pana acum. De asemenea, VELVET MATTE LIPSTICK se incadreaza tot in categoria desoperiri deosebit de placute. Ambele au beneficiat de review & swatch aici.
Lip balm W7 - Ravishing Raspberry - este un prieten de nadejde. De cand il am, ma insoteste peste tot si are grija ca buzele mele sa ramana catifelate si hidratate in orice conditii. Vi l-am prezentat aici.


- Scrubul Avon Naturals cu aroma de vanilie a fost pus la treaba in aceasta luna. Cred ca toata lumea cunoaste aceste produse iar eu ma declar multumita de sortimentul cu vanilie. Pe cel cu aroma capsune l-am avut anul trecut si l-am iubit si din acest motiv l-am achizitionat si pe inculpatul de mai sus. Imi place, ofera o exfoliere blanda iar pielea ramane fina si catifelata. Perfect!
- Gelul spumant antibacterian Gerovital Plant - sa mai spun ceva? Cred ca v-ati saturat de mine! Este preferatul meu si-l voi achizitiona mereu! Gata nu mai spun nimic.
- Serumul de fata cu ulei de argan si extract de trandafir - a aparut in viata mea pe "nepusa masa" si m-a impresionat datorita calitatilor sale. Imi place foarte mult, e hidratant si se absoarbe rapid. Nota 10. Vi l-am prezentat aici.
- Despre aventurile mele alaturi de buretele Konjac v-am povestit aici. Ne intelegem bine si cu siguranta va ramane alturi de mine cat mai mult timp.


    Luna mai a fost destul de zgarcita in privinta timpului liber asa ca la capitolul lectura nu prea am cu ce sa ma laud ...
    Insurgent a fost la fel de captivant ca si Divergent dar adesea adormeam dupa ce reuseam sa parcurg cateva pagini. Of... Am citit cate putin din ea o luna-ntreaga si astept cu nerabdare si partea  a treia.
    Oscar si Tanti Roz - ciudat titlu, nu-i asa? Asta mi-am spus si eu in momentul in care am primit-o de la Deena dar surpriza a fost de proportii. O carte cu un subiect trist, emotionanta care te face sa speri ca va avea un alt deznodamant... V-o recomand cu drag.

 Cam atat am avut de raportat pe luna mai.
    Voi ce ati mai descoperit? Ce v-a impresionat?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like