Review: Fond de ten Max Factor - Age Renew

joi, iunie 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    In urma cu cativa ani buni (vreo sapte daca memoria nu ma dezamageste),  fondul de ten Max Factor - Age Renew era unul dintre cele mai cautate produse iar eu, cochetam cu ideea de a-l achizitiona. M-am gandit, m-am razgandit si pana la urma am luat altceva si apoi altceva si tot asa...
   In momentul in care cei de la produsecosmetice.ro mi-au propus sa mai testez ceva mi-am reamintit de dansul si de nuanta care facea furori pe vremea mea. Rose Beige se cumpara ca painea calda, era vanat de toata lumea si se gasea foarte greu pe raftul magazinelor. Ei bine, acum, inculpatul se afla doar la cateva click-uri distanta fata de mine. Click, click si-a venit.


    Ambalajul e fix pe placul meu, recipient usor, confectionat din material plastic, sistem de dozare cu pompita, ce mi-as mai putea dori? Ah, stiu! Mi-ar fi placut ca acesta sa fie sigilat, prin orice metoda astfel incat sa fiu sigura ca sunt prima persoana care intra in contact cu continutul sau.


    Are un iz placut (fresh-dulceag), de care m-as fi lipsit dar care nu ma derajeaza absolut deloc.
   Nuanta este putin mai inchisa decat cea a tenului meu dar se adapteaza destul de bine. Oricum l-am luat cu scopul de a fi folosit in perioada verii, care se cam lasa asteptata.

Swatch:


    Are un aspect fin iar finisul este usor pudrat. De cand il folosesc am renuntat la pudra iar zona T nu protesteaza. Sunt curioasa cum se va comporta si la temperaturi mai ridicate, voi reveni cu detalii.
     Acoperirea este medie iar pielea ramane fina, catifelata pe toata perioada zilei. Daca doriti o acoperire mai mare, puteti aplica mai multe straturi fara a va confrunta cu un aspect artificial (in cazul in care folositi un produs care are o nuanta mai inchisa decat cea a tenului vostru, aplicati-l si pe gat si in acest mod nu veti avea probleme cu diferentele acelea deranjante - eu asa procedez).
    Este rezistent, nu am nevoie de retusuri peperioada zilei, dar nu este rezistent la transfer (dupa cum am mai spus, inca nu am intalnit produsul care sa fie100% la rezistent).
    Are SPF10 ... destul de micut, dar problema se poate rezolva cu o baza care sa aiba un SPF decent.
    Din pacate nu va pot prezenta si o lista a ingredientelor sale fiindca nu exista... 
    Produsul are o cantitate de 30 ml, o valabilitate de 12 luni de la deschidere si poate fi achizitionat de aici la un pret de 54 lei.
    Facand o comparatie cu Whipped Creme, pot sa spun ca imi place mai mult deoarece mi se pare ca ofera o hidratare mai buna, este mai rezistent si pielea are un glow natural.

    In concluzie, ma bucur ca i-am dat o sansa. Este un fond de ten de care sunt multumita, tenul este hidratat, fruntea nu prezinta straluciri de diamant si este rezistent. Primeste un mare DA din partea mea.

Voi l-ati incercat?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like