Review: Unt de shea BIO nerafinat MAYAM

joi, iunie 19, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Cred ca stiti deja ca-mi plac la nebunie produsele 100% naturale si in momentul in care zaresc vreo campanie de testare ma inscriu cu drag, accept sa fiu cobai si de fiecare data revin si va redau in cel mai obiectiv mod, experienta mea.
    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre untul de shea nerafinat, un produs pe care l-am testat in ultima saptamana.
   M-am bucurat foarte mult in clipa in care curierul m-a sunat si mi-a spus ca un colet de la Elemental.eu se indreapta spre mine. Inainte de a ma inscrie in aceasta campane de testare, m-am informat putin si am aflat toate proprietatile untului de shea:
- antiinflamator;
- calmeaza iritatiile, reduce roseata;
- hraneste si hidrateaza pielea in profunzime;
- regenerant cutanat, epitelizant;
- antibacterian (peste 7 compusi catehinici);
- faciliteaza cicatrizarea;
- protector solar (alantoina prin ocluzie, cinnamic acid);
- stimuleaza sinteza de colagen;
- previne ridurile si alte semne de imbatranire;
- reda stralucirea si frumusetea parului;
- hraneste fibra capilara;
- protejeaza firele de par.

    Cum sa nu-ti doresti sa-l incerci si pe pielea ta?
    Mostra mea a avut o cantitate sufiecienta astfel incat am pus-o la treaba, testandu-i aproape toate proprietatile.


    Datorita temperaturilor de saptamana trecuta, nu a fost nevoie de bain-marie pentru a-l utiliza deoarece textura sa a devenit destul de cremoasa iar in contact cu pielea a devenit lichida.



    Nu are miros iar topit (se recomanda doar bain-marie), devine transparent cu o tenta galbuie.


    Acum sa trecem la testarea propriu-zisa.
   In prima faza l-am testat pe pielea picioarelor, pentru ca zona aceea mi se pare mai uscata si are nevoie de hidratare suplimentara. L-am testat in paralel cu crema mea de corp (pe un picior crema de corp, pe celalalt untul de shea aplicat pe pielea umeda) pentru ca doream sa vad daca exista vreo diferenta. Si-am sesizat-o! Dimineata, pielea era hidratata si efectul s-a mentinut timp de 24 de ore, spre deosebire de efectul cremei care a durat aproximativ 12 ore.
    Daca am inregistrat accest succes, mi-am spus ca merita sa incerc si pe fata. Pentru tenul meu mixt este prea puternic si se absoarbe destul de greu. L-am aplicat seara si abia dupa cateva ore am indraznit sa pun capul pe pe perna.
    Si ... daca tot hidrateaza bine.... care-i zona care beneficiaza de cea mai putina atentie din partea noastra? (sau a mea ...) Decolteul, evident! Aici am exclamat Evrika! Produsul este absorbit rapid de catre pielea-mi insetata, iar a doua zi ma pot mandri cu o piele fina, hidratata si catifelata. Cea mai mare cantitate alocata testarii si ce-a mai ramas din ea, va fi doar pentru decolteu. Sunt zgrcita, nu mai dau nimic!
    L-am aplicat pe buze, dar desi le-am simtit hidratate, senzatia experimentata nu a fost pe placul meu si m-am reorientat.
    Pielea aspra a coatelor a fost imblazita cu ajutorul sau, lucru imbucurator pentru mine deoarece ma confrunt adesea cu aceasta problema.
    Dupa excursia din acest weekend  - munte, vant, zapada, racoare - mainile mele au avut nevoie de o doza mare de hidratare asa ca le-am rasfatat cu unt de shea si au redevenit fine.
    Citind despre proprietatile sale antiinflamatorii, in weekend ne-am rasfatat (eu si Marius) picioarele cu cate un masaj. Acum, fie ca e placebo, fie ca-i chiar eficient, va spun ca muschii mei au fost imblanziti si-am putut sa ma deplasez fara chitaieli si strambaturi. Marius ma tot intreaba "Unde ti-e tinctura?" iar eu raspund cu privirea lui Gollum (personajul din Stapanul Inelelor?)..."Am pus-o bine, pana la urmatoarea febra musculara".
    Nu in ultimul rand, l-am topit si i-am testat proprietatile asupra poadoabei capilare. L-am aplicat doar pe varfuri si l-am lasat sa actioneze pentru cateva ore. Desi am fost destul de sceptica si mi-a fost teama ca nu voi reusi sa il spal, rezultatul m-a uimit. Am samponat de trei ori varfurile, pentru a fi sigura ca spatiul de joaca a fost curatat si m-am bucurat de efectele sale. Varfurile sunt hidratate, aspectul lor imbunatatit iar parul devine moale si usor de pieptanat. As putea sa cer mai mult?

   Sper ca nu v-am plicitisit cu toata relatarea mea, am incercat sa punctez cat mai obiectiv fiecare a etapa a testarii mele si cred ca n-am omis nimic.
   In cazul in care va tenteaza, Untul de Shea BIO, nerafinat Fairtrade, Benin poate fi achizitionat de aici la un pret de 17.50 lei pentru o cantitate de 100 gr.
    Concluzionez afirmand ca este un produs multifunctional care merita atentia noastra si primeste un mare DA din partea mea.

Voi l-ati folosit?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like