10 pentru inspiratie ... #2

sâmbătă, iulie 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vazand ca prima postare 10 pentru inspiratie ... v-a placut am decis ca, bilunar sa postez cate un articol in care sa va prezint tinute care mi-au atras atentia, care ma inspira.
    Astazi, m-am lasat dusa de valul sezonului estival si majoritatea tinutelor pe care le-am ales sunt usoare, vaporoase, colorate.
    In ultima perioada optez pentru tinute de acest gen si m-am gandit ca si pe voi v-ar ajuta sa vedeti cateva combinatii care atrag priviri admirative (cel putin asa s-a intamplat in cazul meu).


    Fuste, rochii, pantaloni scurti, imprimeuri, texturi – pe scurt, o simfonie de vara, pentru ca vara putem sa ne jucam dupa placul inimii.
    Sa incepem!
    
Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
    Sunt curioasa daca outfiturile de azi v-au placut si, bineinteles, care sunt preferatele voastre.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like