10 pentru inspiratie ...

sâmbătă, iulie 12, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E weekend, rasuflam usurate si ne relaxam...
    Astazi nu va invit nicaieri ci doresc sa va prezint o noua idee care sper sa va placa.
    Adesea caut surse de inspiratie, ma uit in stanga si-n dreapta, in "ograda vecinului" si pe sfantul internet. Imi place sa ma joc cu diverse stiluri vestimentare si-mi place sa admir si jongleriile altora asa ca m-am gandit sa aleg zece tinute care mi-au atras atentia si sa vi le prezint si voua.



     Outfituri de vara, mai mult sau mai putin elegante, nuante vesele sau neutre imi fac cu ochiul si ma indeamna sa incerc si eu sa le adaptez obiectelor vestimentare din garderoba. Sa-i dam drumul!


Sursa


Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
   
    M-am gandit ca poate si voua v-ar placea sa vedeti o parte din "locurile" de unde ma inspir si de ce nu, sa va dau si voua idei. Am optat pentru zece tinute si va spun sincer ca toate-mi plac, pe toate le-as purta si n-as putea sa aleg doar una.
   Ce parere aveti despre ideea mea? V-ar placea sa mai postez articole de acest gen?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like