InstaMania #10

luni, iulie 07, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cand a trecut timpul? Nu stiu ...
    Ce am mai facut in ultima perioada? Multe si marunte ... Am zambit, m-am si stresat, m-am mai si agitat, am si ras, am fost si rasfatata... De toate pentru toti. 
    Nu-mi vine sa cred ca am ajuns la episodul zece al InstaManiei, avand in vedere ca am si tras chiulul in ultima perioada. Nu mai promit nimic dar incerc sa nu renunt la mica placere (manie) numita Instagram. Oricum, daca doriti sa ne "vedem" mai des stiti unde ma gasiti, nu? Nume de scena: bydeemakeup.
    Sa trecem peste acasta mica introducere si sa incepem prezentarea episodului de azi.


    Nu puteam sa incep decat cu cea mai mare realizare de pana acum si anume, bifarea primului obiectiv de pe Bucket List-ul intocmit la sfarsitul anului trecut. Am ajuns la cabana Suru! Si am urcat mai sus si-a fost extraordinar! In curand o sa va prezint detaliile aventurii.



    Follow me-urile aferente - ( idee preluata de la muradosmann).
    Gemenele de pe Valea Moasei - anul trecut va vorbeam despre ele aici.

    Random...


    Muchia Barcaciului - v-am prezentat-o aici.


    La capitolul delicii culinare, eu il rasfat pe el ...


    El ma rasfata pe mine ...


    Si dupa un mic ospat, "musai ca de voie buna" trebuie sa mai si alergam putin... Din cauza temperaturilor ridicate n-am mai realizat performante dar ne-am propus sa alergam seara, mai tarziu si sper sa ajungem sa bifam si cei 9 km.


    Weekend-ul acesta a fost dedicat relaxarii asa ca sambata am dat o fuga la Curmatura (o zona frumoasa spre Paltinis) si am profitat de razele soarelui si nu numai.


    Duminca ne place sa ne plimbam prin centrul vechi, sa ne delectam cu cate o inghetata si sa redescoperim Sibiul. 
    

    Inghetata de la Betty Ice e delicioasa, personalul ... irascibil si nefericit. Inghetata cu aspect demential iar in interior milkshake? Da, va rog? Sa indraznim sa mai spunem ceva? Nu, poate luam si bataie ... 
    In concluzie, nu va recomand sa incercati inghetata cu surprize.



    Ieri ne intrebam ce inghetata sa mai incercam si Iguanitza ne-a salvat. Am vazut ca lauda inghetata de la Super Mamma asa ca am tasnit in directia data. OMG! E bestiala! Mi se pare ca e exact ca cea din Italia si credeti-ma ca nu exagerez. Am incercat sortimentul cu fistic si imi venea sa ma intorc sa le incerc pe toate. 
    In concluzie, am gasit un loc in care sa facem ravagii.


    Cam atat pe ziua de azi.
    Sper ca v-a placut si episodul de azi si ne "vedem" data viitoare!

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like