It's my birthday and I'll blog if I want to

miercuri, iulie 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru ziua de azi nu am pregatit nimic deosebit ci doar cateva ganduri rasfirate ale unei Diane la aproape 30 de ani ( ora 12:00 este ora X).

Sursa

    In copilarie mi se parea ca persoanele de treizeci de ani sunt batrane si trebuie tratate cu respect. Nu intelegeam de ce toate doamnele/domnisoarele se infoiau la mine cand le spuneam Sarut mana!. Acum inteleg ...
    In liceu aveam impresia ca la treizeci de ani esti nici prea-prea, nici foarte-foarte ... o varsta neglijabila dar la fel, doamnele/domnisoarele beneficiau de un sincer dumneavoastra din partea mea iar eu, de o privire usturatoare.
   Dupa cativa anisori, o prietena buna mi-a spus ca la treizeci de ani se simte mai bine ca niciodata, se simte femeie, se simte implinita. Hopa ...Stai putin, sa derulam! Deci, nu-i o crima sa imbatranesti si te simti si bine? Ah... m-am linistit!
    De atunci am inceput sa privesc aceasta varsta cu alti ochi. Adevarul e ca radia, iar fericirea este mult mai importanta decat trecerea anilor.
    Si atunci, de ce ne facem atatea probleme in legatura cu aceasta suma rotunda? Sincera sa fiu, habar n-am. In primavara, cand am avut acele probleme cu gatul medicul mi-a trecut in fisa varsta de 29 de ani pentru ca .. Stim ca este un prag dificil... Serios? 
    Si ce daca avem cateva cute? Asta ne face mai misterioase, mai interesante iar daca pe chipuri avem mereu (sau incercam sa avem, stim cu totii ca viata nu este intotdeauna roz) un zambet, pun pariu ca nu le mai observa nimeni.
     Am ajuns la concluzia ca trebuie sa incercam sa profitam de fiecare clipa, de fiecare aniversare chiar daca nu e totul asa cum ne imaginam (dupa cum puteti observa sunt in fata calculatorului si nu la Cheile Nerei sau Negoiu dar, privesc jumatatea plina a paharului) si sa nu mai fim posomorati. Eu, cel putin asta imi doresc. Nu vreau sa devin un om trist si inversunat, vreau sa raman vesela si optimista (nu e intotdeauna usor dar ne autoeducam).
    Daca as putea sa mai adaug ceva la lista de dorinte pentru viitor, mi-ar placea sa uitam de existenta medicilor, sa fim sanatosi tun (noi toti). 
    Cam atat, lucrurile materiale nu sunt chiar atat de importante. Nu pot sa neg ca mi-as dori sa am o casuta doar a mea dar toate la timpul lor. Sunt sigura ca cineva acolo Sus ma iubeste si are grija de mine.
    Deci, nimic nou. Vad ca am ajuns si la aceasta aniversare si nimic nu s-a schimbat asa ca nu va mai faceti probleme vis-a-vis de sumele rotunde, totul e ca si sloganul Activia: Activ in interior si te simti bine! (hai, stiu ca zambiti, asa-i?).
    A se vedea si filmarea de mai jos pe care o iau ca exemplu. Da, mi-as dori sa fiu la fel de plina de viata, energie si ... ritm daca o sa ajung la varsta dumnealui.



     Inchei multumindu-va pentru toate comentariile frumoase cu care m-ati bucurat la postarea de ieri si va doresc sa aveti o zi minunata!

Kiss Kiss Dee

P.S.: Trebuia sa va arat si cea mai originala urare pe care am primit-o chiar acum.

Cu sursa cu tot

You Might Also Like