The wishlist ...

sâmbătă, iulie 05, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Ziua cea mare se apropie .... Pragul o sa fie trecut... Varsta de 30 de ani ma face sa zambesc.
    De ce? Pentru ca nu-i simt! Adica daca acum cativa ani afirmam ca imbatranesc la 24, 25, 26 de ani...acum ma bufneste rasul si spun simplu: O sa am 30 de ani! Simt flutuasi in stomac, nu pot sa mint dar ii simt deoarece sunt entuziasmata, astept sa vad ce imi rezerva  viitorul... o sa ajung mai sus, mai mare, mai tare (din orice punct de vedere)? O sa castig la loto (ar trebui sa-mi cumpar un bilet)? O sa raman la fel de "turbata", sau o sa ma potolesc si o sa devin o persoana calma si linistita (mneah ...).
    Pana la ziua X imi ramane doar sa ma gandesc la toate nebuniile dar acum ...acum a venit randul wishlist-ului. Cred ca o sa va amuze dorintele mele dar sincera sa fiu...astea-s poftele momentului.


   In primul si-n primul rand imi doresc sa fiu sanatoasa si sa rad cat mai mult. Acest lucru mi-l doresc si pentru familia mea si pentru voi. Cliseistic? Poate putin dar ce sa-i fac, asta imi doresc, asta spun.
   De ziua mea vreau sa fiu pe drum, afara, in natura libera ca un "leut" salbatic ce sunt.
   Visez la Cheile Nerei sau la Negoiu. Inca nu am luat o decizie, mi-e teama sa-mi fac un plan de atac. Va voi anunta in momentul in care ne vom hotari.


Sursa
   Visez la bete telescopice care sa-mi usureze deplasarile pe munte (halalal beauty blogger mai sunt!). Daca radeti, insemana ca n-ati fost pe munte si nu le cunoasteti utilitatea ... Eu radeam, dar acum stiu cum e fara...

Sursa

    Acum sa trec si la aspectele putin mai superficiale: mi-ar placea sa aflu si eu care-i secretul Victoritei de-i atat de vanata de toata lumea. Mi-as dori sa ma rasfat cu o lotiune de corp sau un untisor de corp. Mmmm...Yummy...Hai ca stiu ca si voi poftiti ....Asa-i?

Sursa

    Si mi-ar mai placea, cateva perechi de tenisi, espadrile, loafers...Ca-mi plac tare mult. Daca ar fi dupa mine, as purta toata vara doar incaltaminte de acest gen, atat de mult imi plac.

Sursa
Sursa

Sursa

   Inchei apoteotic cu ultima carte de pe wishlistul meu (stiu ca am multe ...) - Coco Chanel pentru ca...simt ca trebuie sa o am. 

Sursa

       Cam atat!
     Sunt cuminte, nu am pretentii foarte mari si daca stau bine sa ma gandesc...pot sa ma lipsesc de toate daca prima e bifata.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like