Vinerea imbulinata #37

vineri, iulie 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E vineri! S-o imbulinam!
    Pentru postarea de astazi m-am gandit sa va prezint ceva mai special. Am tot vazut prin blogosfera bulinute cu nuante mai putin intense, usor transparente si mi-am propus sa incerc si eu o manichiura de acest gen.
    Am incercat o sa aplic bulinele prin metoda watercolor (prima mea tentativa aici). Rezultatul mi s-a parut extrem de simpatic si cu siguranta voi incerca sa o recreez/reinterpretez si cu alte ocazii.






Produse folosite:


    Ce parere aveti despre manichiura de azi? Mie mi se pare foarte vesela si sper ca v-a placut.
    Acum, va invit si pe la  Alexia si Alexantza pentru ca sunt curioasa de imbulinarile cu care ne vor surprinde.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like