InstaMania #11

luni, august 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    E luni, era cazul sa mai postez si eu un episod din InstaMania.
    E ora 7:00, ma uit in jurul meu si-mi dau seama ca un weekend de relaxare are ca urmare o casa care "zboara". Nu-i nimic, presimt ca o sa ma misc rapid si-o sa reusesc sa le rezolv pe toate.
    Fara introduceri pompoase, incepem saptamana in forta.


    Ce-am mai facut in ultima perioada?
    Am muncit, am "blogger-it" si am mai si calatorit.
    In urma cu doua saptamani am mers la Alba Iulia pentru ca se anunta cu surle si trambite Simfonia Luminilor. Pe langa o cetate exceptionala am mai admirat si artificii de nota 10. Perfect!



    Desi am ajuns destul de tarziu acasa, a doua zi am dat o fuga la Balea pentru ca doream sa ajungem la Lacul Capra. De ajuns am ajuns, aventurile vi le voi povesti in curand.
    Drumul care ne astepta ....


    Una bucata Transfagarasan ...


    Dovada ca betele telescopice au fost puse la treaba.


    Si Follow me-urile aferente ( idee preluata de la muradosmann).


    Nici Alba Iulia n-a scapat...


    Am descoperit o aplicatie simpatica pentru pozele facute  cu Windows Phone (de fapt, Marius e cel care a descoperit-o) si de cand o am as face mereu HDR-uri. Uneori sunt foarte mandra de rezultat.


    Daca am fost acasa, am mai sustras cate ceva din sifonierul mamei...


    Si wishlist-ul este aproape complet ...


    Daca vremea ne permite, duminicile ni le petrecem redescoperind Sibiul ...


    Si savurand o inghetata (intotdeauna de la Super Mamma).



    Cam atat pe ziua de azi.
    Ma bucur enorm ca si pe Instagram crestem incetisor, am ajuns deja la 200 si va multumesc.
    Daca va plac micile fragmete din viata mea va mai astept. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like