InstaMania #12

luni, august 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu puteam sa incep saptamana decat cu InstaMania. Dupa un weekend prelungit tinzi sa te tot relaxezi asa ca o postare de acest gen mi s-a parut foarte potrivita.


    Au trecut doua saptamani de la ultimul episod din InstaMania si dupa cum puteti observa incerc sa ma tin de cuvant si sa pastrez "ritualul" postarilor bilunare. Sper sa reusesc si in continuare. Dupa cu puteti observa si pe Instagram in timpul saptamanii nu sunt foarte activa dar in weekenduri recuperez si incerc sa va arat toate descoperirile mele.
    Sa incepem....
    Primele weekenduri ale lunii iulie ni le-am petrecut la Ocna Sibiu. Abia in ultimul weekend mi-am facut curaj si am luat si telefonul cu mine (cred ca si voi cunoasteti motivele ...). Mie-mi place foarte mult sa ma balacesc iar daca apa are o temperatura decenta nu ma mai vezi pe mal. In concluzie, de fiecare data cand ajungeam acasa  eram rupta de oboseala dar foarte relaxata.


    Ultima descoperire in materie de produse pentru protectie solara: Gerocossen Sun - FPS 30 si scapi fara piele roz!


    Una dintre cele mai frumoase strazi din Sibiu. 


    Inghetata de la Super Mamma cu aroma de ciocolata alba este un vis! 


     De Crusti Choc veti mai auzi mult timp pentru ca este noua mea ciocolata preferata. Yummy!


     Vineri am inceput mini vacanta cu o repriza de jogging. Ne era dor de putina miscare. In cazul in care nu ati citit articolul despre "performantele" nostre, click aici.


    Sambata am plecat la drum. Initial voiam sa vizitam Cetatea Fagarasului apoi planurile de cucerire au fost extinse. In curand noi articole din Poftiti la...


    In drum spre Castelul Bran ne-a prins si o ploicica astfel incat  am decis ca la Bran sa se incheie mini excursia (trafic, aglomeratie ...).


    Castelul Bran 


     Si Follow me-urile aferente ( idee preluata de la muradosmann).
    Cetatea Fagarasului


    Castelul Bran


    Ieri a fost o zi dedicata lecturii. Am descoperit-o pe Kate Morton si va spun cu mana pe inima ca merita sa-i cititi toate cartile! Eu, cel putin, asta mi-am propus.


    Cam atat pe ziua de azi. Daca doriti sa ma urmariti si pe Instagram, bydeemakeup este numele meu de scena.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like