NOTD: Precious accents

vineri, august 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca in urma cu cariva ani cineva ar fi indraznit sa-mi spuna ca o sa iubesc detaliile aurii as fi ras...si ce-as mai fi ras...
    Nu ma incanta, nu-mi placea, il consideram prea strident. Ei bine, anii au trecut si eu am inceput sa il introduc incetisor in vestimentatie, machiaj si bineinteles si pe unghiute. Acum mi-as dori sa port mereu auriu, atat de mult imi place.
    Pentru manichiura de azi, am folosit oja mea Golden Rose Jooly Jewels no. 103 care mi se pare ca are cel mai frumos glitter auriu (destul de dificil la stergere dar consider ca merita orice sacrificiu) iar pe restul unghiutelor am aplicat oja Rapsodi no. 11 (care pe cat e de frumoasa pe-atat de repede se toceste ...) si cateva water decals-uri.
   Rezultatul mi-a placut enorm, iar combinatia mi se pare face o usoara tranzitie catre sezonul care ne curteaza de ceva vreme.





    Ce parere aveti despre manichiura mea?
    Ati purta-o?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like