Review: Flormar Long wearing lip gloss

luni, august 25, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     In urma cu cateva saptamani va anuntam ca un colet cu produse Flormar m-a facut sa zambesc. Cu ojele Flormar ma intalnisem si in trecut asa ca nu mi-a fost greu sa imi formez o parere despre oja pe care v-am prezentat-o aici iar astazi a venit randul lip gloss-ului Long wearing.
     Cred ca n-am mai folosit de foarte mult timp atatea lip gloss-uri ca in acest an dar, ma bucur ca le-am redescoperit. 
    Inainte, chiar daca mi se pareau foarte simpatice mi se pareau si incomode deoarece culoarea trebuia reimprospatata, luciul disparea destul de repede si trebuia sa fiu mereu atenta ca nu cumva vreo rafala de vant sa ajunga si prin preajma buzelor mele pentru ca pletele-mi balaie aveau grija sa-mi raspandeasca dungulite stralucitoare si asimetrice pe toata fata. 
       Ei bine, vara aceasta am ajuns la un compromis:  le port cand am parul prins si cu restul problemelor ma descurc.
    Lip gloss-ul Long wearing a fost primul produs pe care l-am testat deoarece nuanta sa m-a cucerit rapid. Intr-un ambalaj "butucanos", transparent care pare foarte rezistent se afla un produs cu o nuanta perfecta pentru vara sau pentru un machiaj in care accentul este pus pe intensitatea privirii.


    Aplicarea este usoara datorita buretelului mai subtire si mai lunguiet decat al aplicatoarelor pe care le-am folosit pana acum. Nu mi-a creat probleme, ne-am inteles de minune.


    Sa revenim la continut ... In clipa in care am vazut "long wearing" mi-am spus: Diana ai pus-o, asta nu-i gloss, sigur e lip stain care o sa-ti ususce buzele! Eh...se mai intampla. Nu cred pana nu vad. Va spun sincer ca ma cam feresc de lip stain-uri pentru ca nu-mi place senzatia pe care mi-o ofera, mi se pare ca-mi usuca buzele ingrozitor si nu sunt tentata sa le testez. 
     Bine ca m-am inselat! Lip gloss-ul meu este un gloss simplu, care nu usuca buzele dar nici nu exceleaza la capitolul rezistenta. Maxim doua ore fara sa mananc sau sa beau ceva. Nu ma deranjeaza, dupa cum v-am mai spus prefer sa reimprospatez decat sa ma chinui sa hidratez.
    Nuanta sa (L404), un peach care devine semi-transparent pe buze mi se pare perfecta si pentru diminetile in care ma grabesc sa ies din casa si nu am timp pentru detalii ca si colorarea perfecta a buzelor. Doi timpi si trei miscari, l-am aplicat si am fugit!
    Ofera buzelor un luciu frumos, natural si nu contine particule stralucitoare.
    Are un iz fructat, usor dulceag, apetisant.
    Face parte din categoria lip gloss-urilor care nu sunt lipicioase, aspect care ma bucura enorm. 


    Are o cantitate de 4.5 ml, o valabilitate de 18 luni de la deschidere iar in magazinul online Flormar are un pret de 22 lei.

    In concluzie, ma bucur ca am descoperit acest produs. Mi se pare parctic iar eu sunt multumita de Flormar Long wearing lip gloss.

Voi l-ati folosit?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like