Vinerea imbulinata #39

vineri, august 22, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Vineri, ziua pe care o asteptam ... ziua imbulinarii ...
    Pentru astazi am pregatit o manichiura simpla dar extrem de simpatica. Sunt de parere ca oricine ar putea sa o conceapa si sper sa va placa.
    De aceasta data, sursa mea de inspiratie a fost Alexantza, cu ultima sa imbulinare. Mi-a placut foarte mult modelul ei asa ca l-am readaptat si l-am purtat cu drag o saptamana. Nuante varatice s-au lasat asternute pe unghiutele mele, atragand priviri admirative.
    Gata cu palavrageala, nu mai prelungesc suspansul!






Produse folosite:


   Acum, va invit sa le facem o vizita si simpaticelor bubuline Alexia si Alexantza .
    Ce parere aveti despre propunerea mea? Incercati si voi?

Kiss Kiss Dee 

You Might Also Like