10 pentru inspiratie #4

joi, septembrie 04, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    A venit tomna si odata cu ea momentul in care ne uitam in sifonier si alegem articolele care ne vor insoti si in acest anotimp. Eu va spun sincer ca prefer combinatii intre diverse materiale, texturi, suprapuneri. Mereu mi-au placut, mereu mi-am dorit sa incerc sa obtin ceva deosebit cu ceea ce am deja in garderoba.



    Toamna mi se pare anotimpul care iti permite sa te joci, sa fii libera, sa experimentezi asa ca si propunerile mele de astazi se axeaza pe combinatii care mai de care mai indraznete.
    Sper ca o sa va placa.

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa

Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
Sursa
    Ce parere aveti despre propunerile mele?
    Care este preferata voastra?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like