Eyes on ... Flormar (review)

joi, septembrie 18, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi a venit randul ultimelor produse Flormar pe care le-am testat in ultima perioada. Am fost incantata in momentul in care mi s-a propus sa le testez pentru ca pana acum nu folosisem decat ojele pe care le comercializeaza si cu care m-am inteles foarte bine.
    In cutiuta surpriza am descoperit si produse destinate machiajului si carora le-am zambit dupa care le-am pus la treaba repejor.
   Fardurile All Over - Lights of Flowers au fost primele care mi-au atras atentia datorita ambalajelor deosebite si nuantelor care "fura inima orcui".
    Micile comori sunt adapostite in cutiute din carton in nuante de mov, lila. Nu au cum sa nu-ti atraga atentia.
    Ambalajul propriu-zis este confectionat dintr-un material plastic solid, care pare rezistent intr-o nuanta metalica de mov inchis.


    Producatorul le descrie in felul urmator:
    Fard de pleoape cremos,ultra fin,aluneca usor pe piele si se imbina usor cu alte farduri. Contine praf din perle naturale,protejeaza UV. Nu contine parabeni.
    Asa o fi?
    Le-am ridicat capacelul si le-am zarit. Doua nuante frumoase asternute precum niste dune in ambalajul usor de manevrat.


Ingrediente:


    Desi initial mi s-au parut cam tari si am crezut ca voi fi nevoita sa insist cu pensula in momentul in care aplicarii am constatat ca m-am inselat.
    Auriul meu (LF23) e bland, usor de aplicat si imbinat si foarte pigmentat.
    A doua nuanta, un mov-rozaliu (LF25) mi s-a parut mai putin mai greu de stapanit dar intr-un final ne-am inteles (ca atare dansul a fost una dintre victimele demonstratiei de mai jos).
    Le-am testat atat cu primer cat si fara. Bineinteles, am inceput testarea fara primer, la capitolul rezistenta nu am avut nimic de obiectat-10 ore fara retusuri, dar parca nuantele nu erau la fel de vii ca si in ambalaj. A doua oara le-am aplicat "ca la carte" - primer, baza iar efectul a fost wow. Nuantele mi se pareau puternice si nu am mai avut nimic de obiectat.
    Swatch:


    Au un miros foarte usor, dulceag aproape insesizabil.
    Un fard are o generoasa cantitate de 5 grame , o valabilitate de 18 luni de la deschidere iar pe site pretul sau este de 38 lei.

    MaXXL Mascara a fost urmatorul pe lista mea.
    Am preferat intotdeauna produsele care ofera volum genelor (la alungire nu mai visez, nu mai cred in basme).
    Inculpatul borcanos, are un ambalaj argintiu, elegant.
   

    Periuta sa, din material plastic are perii desi de o lungime medie.
    Stiam ca materialul plastic se va juca putin cu rabdarea mea dar, optimista din fire l-am atacat.


    La prima aplicare nu am reusit sa inregistrez succese notabile.
    La a doua am inceput sa observ diferenta.
    La a treia aplicare am exclamat : Evrika! Genele mele au inceput sa se fie vizibile!
    Dovada, mai jos.


    Asadar si prin urmare, daca ai rabdare... reusesti!
    Imaginati-va ce-ar reusi sa realizeze o persoana care nu are gene liliputane...
   Mascara rezista de-a lungul intregii zile, nu curge, nu se faramiteaza.
    Produsul are o cantitate de 8 ml, o valabilitate de 6 luni de la deschidere si poate fi achizitionat la un pret de 29 lei.

   In concluzie, ma bucur ca am descoperit doua sortimente extrem de simpatice si ca Flormar se ridica la inaltimea asteptarilor si la capitolul makeup.

Voi ati folosit produse Flormar? Ce parere aveti despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like