InstaMania #15

luni, septembrie 29, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu e usor ... nu e usor deloc... sa gasesti inspiratie in dimineata unei zile de luni ...
    Dar daca e luni, e zi de InstaMania asa ca nu ma las. Cafeaua e pregatita, zambesc si ma pregatesc sa va relatez activitatea din ultimele doua saptamani. 



    Dupa cum v-am obisnuit deja, in weekend-uri sunt mai activa iar in timpul saptamanii incerc sa imi fac timp si pentru Instagram. Uneori imi iese, alteori nu, dar eu sper ca va place ceea ce postez.
    In ultimele saptamani am incercat sa profitam de fiecare strop de toamna frumoasa asa ca am facut cate o iesire in natura.
   Primul weekend a fost inaugurat la Chica Pietrilor, am facut un ultim traseu in Muntii Fagaras si ne-a placut enorm! Aventura va fi asternuta si prezentata in curand (timpul este nemilos, stiti si voi ...).



    Cred ca v-am mai spus ca iubesc tartele Yankee Candle iar Black Cherry este printre preferatele mele. In concluzie, portie dubla pentru mine.


    Saptamana trecuta printesa Deenei a implinit....4 ani! Am sarbatorit evenimentul cu surle, trambite, veverite si printese!


    Imi place sa fac diverse combinatii asa ca tortilla a fost in meniul acestui weekend. 


    Sambata am admirat natura pe role. Le-am scos la plimbare si am inaugurat o noua frana (cea pe care o aveam se tocise si devenise inutila). Alta viata!


    Excursia de ieri a fost de relaxare. Ne-am reintors in Trascau, ne-am plimbat si am profitat de vremea frumoasa.
    Iubesc norisorii roz! Nu-i asa ca sunt frumosi?


    Piatra Secuiului, un vis! V-am povestit despre ea aici.


    Langos cu smantana, cascaval si usturoi sau ...mic dejun la Rimetea.


    Traseul cruce rosie ne-a fost ghid.


    Si Follow-me-urile aferente ( idee preluata de la muradosmann).
    Chica Pietrilor


    Piatra Secuiului


    Cam atat. Pentru mai multe poze, ne vedem pe Instagram. Eu sunt bydeemakeup.

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like