NOTD: Stripes & glitter

vineri, septembrie 26, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Nu stiu cum se face dar de fiecare data cand aman sa imortalizez o manichiura din cauza luminii nesatisfacatoare reusesc sa am o saptamana cu vreme mohorata. Ati vazut cum a fost vremea pana ieri? Ei bine, eu sunt vinovata!
   Sa va povestesc ... Luni seara am incropit-o (manichiura, evident). Cu chiu, cu vai am reusit sa ma mobilizez si am inceput sa ma joc cu benzile pentru nail art. Am reusit sa obtin cate doua unghiute vargate iar pentru restul am dorit sa obtin un gradient violet - glitter mov. Din cauza ca n-am avut rabdare si am aplicat rapid top coatul gradientul meu s-a intins pe toata unghia. Bad day for science!
    A doua zi mi-am privit manichiura si am constatat ca imi place. Chiar si cu imperfectiuni. 
    Am incercat sa o fotografiez dimineata dar lumina nu m-a onorat cu prezenta si m-am tot chinuit pana am reusit sa obtin fix patru poze decente pe care vi le prezint in postarea de astazi...






    Cam atat pentru azi. Ce parere aveti despre combinatiile de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like