OOTD: Oh baby, baby blue!

marți, septembrie 23, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Stiu ca v-am mai spus ca nu am o culoare preferata. Imi plac toate, imi place sa ma joc cu ele, imi place sa le port in cele mai neasteptate combinatii. Uneori ma las dusa de val si ma alatur fanilor diferitelor culori vedeta dar asta nu inseamna ca renunt la restul. Anul trecut am facut o adevarata pasiune pentru visiniu si l-am purtat alaturi de portocaliu, bej, roz prafuit si cate si mai cate...
    Anul acesta m-am reintors la o veche pasiune, este nuanta la care ma intorc adesea si o port pana la saturatie. Este vorba despre baby blue, albastrul acela deschis, dulce, copilaresc. Mereu mi-a placut iar cand bunica mea mi-a propus un pulover am acceptat cu cea mai mare placere. I-am spus ca vreau sa fie larg si cat mai lejer lucrat. Rezultatul, m-a dat pe spate si-am asteptat cu drag clipa in care sa-l scot la plimbare.
    Ei bine, astazi i-a venit randul si este una dintre vedetele tinutei pe care v-o propun. 




    Am ales sa-l port alaturi de ultima fusta pe care am adaugat-o in garderoba, un model varatic cu paiete. Mi-a placut din prima clipa, cand am zarit-o pe site si n-am putut sa o las sa scape. Chiar daca vara ne facea semne de La revedere! eu m-am ambitionat si-am luat-o. 
     Are un material moale, comod si poate fi purtata in toate combinatiile posibile. 
     Eu am optat  pentru combinatia fusta de vara-pulover pentru ca-mi plac la nebunie asocierile de acest gen.


Detalii:





Am purtat:
Fusta Stradivarius Marter White - aici;
Pulover - Made with love by grandma;
Tenisi - H&M;
Accesorii - random.


    Cam atat pe ziua de azi!
    Voi purtati combinatii de acest gen?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like