OOTD: You can leave your hat on

marți, septembrie 09, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


     Palarii, palarii si din nou palarii! 
    Sunt la moda iar in ultima perioada mi-au atras atentia prin forme deosebite si culori care mai de care mai atractive. Chiar daca la inceput nu m-au convins (mi se parea ca nu ne prea intelegem din punct de vedere vestimentar) la inceputul verii, un model cu din paie cu urechiuse simpatice m-a facut sa le dau o sansa. Inceputul e mai greu, nu?
     Acum as purta mereu cate o palarioara. Mi se par atat de simpatice, ofera acel "ceva" unei tinute fara sa o impopotoneze prea mult.
     Pentru tinuta de azi am optat pentru o palarie neagra dar pe lista achizitiilor viitoare se afla: bleumarin, visiniu si maro. Ah, ce-mi plac!
    Un outfit in care am combinat atat articole de vara cat si articole de toamna iar rezultatul a fost unul care mi-a placut.




    Pantaloni scurti bleumarin din catifea reiata? Da, va rog! 
    Au devenit preferatii mei de la prima vedere. Sunt comozi, foarte bine lucrati si au o lungime perfecta. Vor fi una dintre piesele vestimentare de baza in aceasta toamna.



    Sandalele, de piele, lucrate excelent m-au facut sa fiu foarte mandra de alegerea pe care am facut-o. Chiar daca inainte ma feream de rosu, am optat pentru aceasta combinatie datorita contrastului rosu-negru care atrage intotdeauna priviri admirative. Tocul gros le ofera o eleganta aparte si de asemenea, comoditate sporita. 

In realitate nuanta lor este de un rosu mai intens.

    Maieul varatic mi s-a parut ca ar da bine in ecuatie asa ca l-am ales amintindu-mi de vara care tocmai s-a sfarsit.



Am purtat:
Pantaloni scurti Pimkie Margot Dark Blue - aici;
Maieu VILA Vinkle Yellow - din pacate nu mai este pe stoc dar, aici puteti gasi modele asemanatoare;
Jacheta - ROMWE;
Sandale - aici ;
Palarie - H&M;
Accesorii - random.



    Cam atat pe ziua de azi. 
    Voua va plac palariile?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like