Review: Apa de toaleta Cacharel Amor Amor

joi, septembrie 11, 2014 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,


    Astazi doresc sa va povestesc cate ceva despre primul parfum a carui aroma m-a facut sa incep sa iubesc si esentele mai puternice, intense, care iti dau o anumita stare.


    In adolescenta eram atrasa ca un magnet de toate aromele fresh, proaspete in care ma regaseam si nu ma gandeam ca vreodata as puteam sa-mi schimb preferintele. Ei bine, odata cu trecerea timpului am inceput sa descopar arome noi, combinatii care-mi atrageau atentia.
    Schimbarea decisiva a fost facuta incet, in timp. In ultimul an de facultate am decis sa imbin utilul cu placutul si m-am angajat ca beauty adviser. Plimbandu-ma printre parfumuri toata ziua, am inceput sa le si testez (ce puteai sa faci toata ziua?) sa sesizez notele, sa ma "perfectionez". In perioada aceea foarta multa lume intreba de parfumul Cacharel Amor Amor asa ca am zbughit-o rapid la raft sa vad despre ce este vorba. 
     Chiar daca in descrierea oficiala aroma parfumului Cacharel Amor Amor incearca sa descrie dragostea la prima vedere, exploziva si care creeaza dependenta, in cazul nostru situatia a stat cu totul si cu totul diferit. 
    Pot sa va spun cu mana pe inima ca initial nu m-a impresionat. Mi s-a parut ca are o aroma prea dulce, prea tare pentru gusturile mele dar totusi am simtit si un iz care-mi placea. Am plecat de la raft inspirand din cand in cand aroma care ramasese pe esantion. Apoi, ca un animal de prada am inceput sa-i dau tarcoale, mi-am luat inima-n dinti si l-am aplicat in zona incheieturii. Hmm...Imi place, nu-mi place, imi place ..... E greu ....
    In zilele urmatoare am inceput sa incerc si alte arome dar faceam ce faceam  si gandurile mele tot spre Amor Amor se indreptau. Imi spuneam, Diana e prea puternic pentru tine! si mai incercam si altceva. Mergeam spre aromele fresh care in urma cu cateva luni imi captasera atentia dar nu mai simteam acea chimie, le aplicam si nu ma mai regaseam. Dubios....
     Nu are rost sa va spun ca, dupa un timp mergeam tiptil, tiptil la raft si il aplicam inspirand cu nesat aroma care ma invaluia intr-o clipa. A fost primul parfum de marca pe care l-am achizitionat cu drag si truda (student, chirias, stiti si voi cum e....) si pe care l-am iubit neconditionat.
    Ca o mica paranteza si ca sa va faceti o idee despre mine si despre preferintele mele: Primul contact pe care l-am avut cu Cacharel a fost prin intermediul apei de toaleta Cacharel Noa care era preferata prietenei mele si pe care o simteam adesea. Imi placea destul de mult dar parca nu ma reprezenta si in perioada aceea mi se parea prea greu. Denumit si parfumul inocentei, pentru mine era o aroma varatica, intensa, sarmanta.  Compozitia sa mi se parea acum mai mult decat blanda: Note varf: cedru, note florale, benzoin, Note inima: coriandru, tonuri verzi, lemn de santal, iris Note baza: patchouli, mazare, mosc. Acum mi se pare ca are o aroma atat de usoara, ca si cea a unui fulg iar prietena mea spune ca Amor, Amor i se pare prea puternic pentru ea.  Vedeti? Gusturile se schimba radical, uneori. 
     As putea sa va povestesc ore-n sir despre relatia noastra dar banuiesc ca v-ar placea sa cititi si cateva detalii concrete.
     Este compus din arome seducatoare si chiar daca are o aroma floral-fructata te cucerste prin notele sale.

Note varf
bergamota, portocala, Cinnamomum cassia, mandarina, grapefruit, coacaze negre
Note inima
caise, lacramioare, trandafir, crin, iasomie
Note baza
cedru, lemn de santal, mosc, ambra, vanilie, tonka.

    La prima aplicare simti o aroma tare care te face sa-i simti intesitatea si dupa cateva ore cand izul sau devine mai bland inspiri arome dulci, florale. E ca intr-o relatie, la inceput simti cu pamantul ti se cutremura sub picioare iar apoi pe langa pasiune simti si armonie, liniste, blandete.... 
    Chiar daca il aplic dimineata, dupa aproximativ 10 ore ii simt aroma pe piele. 
    Nu numai eu m-am indragostit de el. De fiecare data cand il folosesc, Marius imi spune Iar te-ai dat cu parfumul ala? Ah ce-mi place! si inspira cu foc. Da, e clar! Poate sa ma contrazica cineva cand afirm ca are o aroma seducatoare?

    Ce-as putea sa va povestesc despre ambalaj?
    Chiar daca initial mi s-a parut simplu si chiar ciudat fara capac acum il compar cu cheia care-ti poate deschide calea catre inima. O grenada careia odata ce i-ai scos cheia te inunda cu o aroma pe care nu o vei putea uita prea curand. O sticla rosie cu un sistem de pulverizare argintiu. O combinatie deosebita care chiar daca este simplu, atrage atentia fara sa iasa foarte mult in evidenta.


    In momentul in care am constat ca recipientul pe care-l aveam era pe sfarsite am inceput sa ma panichez gandindu-ma ca portmoneul o sa-mi fie usurat simtitor (pentru varianta de 50 ml pe care am folosit-o in cel mai economic mod posibil am platit acum muuult timp 30$ ) si am inceput sa fac cautari. M-am simtit foarte norocoasa deoarece pe aoro.ro l-am gasit la o oferta care m-a facut sa zambesc: 150 lei - recipentul de 100 ml. Norocoasa, norocoasa (in cazul in care nu stiati, pe aoro.ro la sectiunea promotii saptamanale gasiti mereu oferte cu preturi imbatabile)!
    Acum pretul sau este de 178 lei dar chiar si asa mi se pare un pret accesibil pentru o cantitate de 100 ml.
    Pentru ca aroma seducatoare sa fie completa, in gama Cacharel Amor Amor puteti descoperi si lapte de corp, deospray si gel de dus.
     Chiar daca nu aveam dubii in privinta calitatii sale, l-am verificat pe Checkcosmetics si am vazut ca provine dintr-un lot fabricat in decembrie 2013 asa ca ma pot bucura de el fara sa il irosesc.


     Cand il folosesc ma simt puternica, seducatoare, simt ca pot sa fac orice, ca limitele nu exista. Ma simt un fel de Super Woman. Cred ca asta inseamna sa fii 100% compatibila cu aroma pe care o porti.

    Si daca eu nu am reusit sa va fac sa vi-l imaginati, probabil spotul publicitar facut de Cacharel o sa va convinga.


     Voi ati incercat Cacharel Amor Amor? V-a cucerit?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like